English

واکنش سردار طلایی به برخورد یک نماینده مجلس با پلیس راهور ناجا

سردار مرتضی طلایی در صفحه اینستاگرام خود به برخورد یک نماینده مجلس با پلیس راهور ناجا که از ورود خودروی وی به خط ویژه جلوگیری کرده بود واکنش نشان داد.

واکنش سردار طلایی به برخورد یک نماینده مجلس با پلیس راهور ناجا

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مرتضی طلایی در جدیدترین پست اینستاگرام خود درخصوص سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به پلیس راهور ناجا که از ورود خودروی وی به خط ویژه جلوگیری کرده بود، نوشت:

در زمان مسئولیت پلیس تهران، یکی از مسائل آزاردهنده، وضعیت خط ویژه بود. دریایی از موتور و ماشین‌ها که فلسفه خط اضطرار را زیر سوال برده بودند. چاره‌ای جز برخورد قاطع در کنار فرهنگسازی‌های مناسب، باقی نبود. با کمک همکاران عزیزم، با قدرت، پای کار نظم بخشی این بخش آمدیم. روزی روی شبکه بیسیم، شنیدم که بین ماموران راهور و همراهان یکی از وزرا، برخوردی پیش آمده. همراهان آقای وزیر، بدون مجوز و البته در غیاب ایشان، قصد استفاده از خط ویژه را داشته و همکاران من، مانع شده بودند. مختصر برخوردی هم پیش آمده بود. بلافاصله روی شبکه آمده و دستور توقیف خودرو وزارتی را دادم. ساعاتی بعد، این مساله به خصوص در جو پیچیده آن روزها، میرفت که تبدیل به موضوعی سیاسی شود. تلفنی با آن وزیر محترم صحبت کردم و گفتم: آقای وزیر! وقتی پلیس ماشین بدون مجوز شما را از خط ویژه بیرون کند، دیگر کسی جرات تخلف به خود نمی‌دهد اما اگر چشم بر آن بست، دیگر همه توقع رفتار مشابه دارند! ایشان هم پذیرفتند.

آنچه بیش از هر چیز مردم را می‌آزارد، احساس تبعیض و برخورداری‌های ویژه مسئولان است. خط ویژه، کارکرد مشخص و معینی دارد و برای پیشگیری از اتفاقاتی مانند فیلم پخش شده امروز، باید نسبت به شیوه‌‌های بهره‌برداری افراد از آن، بازنگری جدی نمود.

این اتفاق تلخ، با آنچه که در فیلم مشاهده شد، واقعه بسیار ناراحت‌کننده‌ای بود. سرباز، نماد عزت، شرف و غیرت ملی است. سربازان راهور هم از زحمتکش‌ترین اجزای نیروی پلیس! پسران غیوری که ساعت‌ها در هوای آلوده، سرد، گرم، ترافیک و آلودگی صوتی، مشغول گره‌گشایی از کار مردم‌اند و تعرض به آنها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. در عین این حال که، واکنش‌های شایسته فرمانده محترم ناجا، مسئولین ستاد کل و هیات رئیسه مجلس تا حدی، احساسات جریحه‌دار شده مردم را التیام بخشید، انتظار می‌رود که آن نماینده محترم نیز در اصلاح مافات کوشیده و رفتار خود را جبران کند.

به عنوان عضوی بازنشسته از خانواده نیروهای مسلح و پلیس، به همه همکاران وظیفه شناس، غیرتمند و شریف خود، افتخار کرده، از صمیم قلب امیدوارم با اتخاذ تصمیماتی صحیح، به ویژه در بکارگیری فناوری‌های نوین، میزان استفاده از نیروی انسانی در خیابان‌ها به حداقل برسد. همچنین باور دارم، زمان آن فرارسیده تا با نگاهی ویژه، وضعیت خدمت مقدس سربازی با نگاهی کلان، مورد بررسی قرار گرفته و منطبق با نیازهای زمان، طرحی نو در این حیطه حساس و خاص، با نگاه بهره‌وری حداکثری، درانداخته شود. اما به یاد داشته باشیم که، دفاع از سرباز، یک وظیفه ملی و دینی است.

#سرباز

#نماینده_مجلس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    این نماینده مجلس هم باید جریمه شود هم از مامور عذرخواهی کند هم از مردم که باعث ترافیک شدید شده است نماینده باید خودش اول از همه قانون را رعایت کند !

  • ایرانی

    نماینده یا وکیل کسی است که مردم بر می گزینند تا به جای آنها (چون توان و وقت و موقعیت ودانش و ... را ندارند) برود و پیگیر امور باشد مثل مباشر برای ارباب! مردم ارباب هستند و نماینده خادم و نوکرشان! کجای دنیا نوکر به صورت اربابش سیلی می زند؟ و بعد هم اقدام به دروغگویی در روز روشن می کند.
    این به اصطلاح نماینده (نوکر فاقد فهم و شعور) باید توسط هیئت رئیسه مجلس اخراج و مطابق قانون محاکمه شود (زدن مامور در حین انجام وظیفه، طبق قانون از شش تا 2 سال حبس دارد)
    حتی استعفا مورد پذیرش نیست باید اخراج و محاکمه شود.
    آقای قالیباف ، آقای رئیسی منتظریم؛ اقدام با شما

  • مصطفی

    این نماینده محترم باید سرشو بزاربمیره که چنین کاری کرده فکرمی کند کیه اگر ارای مردم نبوداین اقا الان کجا بود همین اقایان هستن بی نظمی را درکشور ایجاد کردن خجالت می کشید دست به روی ان سرباز بلند کرده چنین نماینده را باید جلوی مردم بیاری همان سیلی را به صورتش بزنی ....گر به هستی رسیدی مست نشدی مردی ....گر به نیستی رسیدی سس نشدی مردی ...این اقای نماینده مست شده از قدرتی که رسید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه