English

توصیه پلیس راهور به رانندگان جهت سفر به استان های نوار شمالی و غربی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به هموطنان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری به استان های نوار شمالی و غربی کشور پرهیز کنند.

توصیه پلیس راهور به رانندگان جهت سفر به استان های نوار شمالی و غربی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما در قسمت‌هایی از نیمه غربی، شمالی و شمال شرقی از امروز تا پایان هفته، به هموطنان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری در جاده‌های این استان‌ها خودداری و در صورت سفر حتماً تجهیزات زمستانی خودرو خصوصاً زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به بارندگی و برودت هوا احتمال لغزندگی جاده‌ها متصور است و رانندگان می‌بایست با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه در این جاده‌ها تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: توصیه می‌گردد قبل از حرکت از پر بودن باک سوخت خودرو اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ شیرانی گفت: تیم‌های پلیس راه و همکاران در بخش‌های راهداری و سایر سازمان‌های امدادی آمادگی کامل برای خدمت رسانی و امداد را کسب کردند و در تلاش هستند در طول جاده‌ها مشکلی ایجاد نشود.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد با تیم‌های پلیس راه و سایر سازمان‌ها امدادی همکاری لازم را داشته باشند و قبل از سفر از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و به اطلاعیه‌های صادره در خصوص وضعیت جاده‌ها توجه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی