English

آیت الله رییسی:

امکان سفر به شهرستان‌ های مختلف خراسان شمالی به دلیل شرایط کرونایی را نداریم

رییس قوه قضاییه گفت: باید چند ماه پیش به استان خراسان شمالی سفر می‌کردیم؛ اما این سفر به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر مواجه شد.

امکان سفر به شهرستان‌ های مختلف  خراسان شمالی به دلیل شرایط کرونایی را نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در فرودگاه بجنورد گفت: باید چند ماه پیش به استان خراسان شمالی سفر می‌کردیم؛ اما این سفر به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در جریان سفر به استان خراسان شمالی امکان سفر به شهرستان‌های مختلف این استان و حضور در اجتماعات مردمی را نداریم.

رییس قوه قضاییه گفت: همانند سفرهای استانی پیشین، پیش از سفر به استان خراسان شمالی نیز گروه‌های مختلفی به شهرستان‌ها و واحدهای قضایی این استان اعزام شدند و به بررسی و احصاء مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند.

وی گفت: مسائل و مشکلات در جریان جلسات امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد و آن دسته از مشکلات که در داخل استان قابل حل است نسبت به رفع آن‌ها اقدام و در مورد سایر مشکلات نیز، در مرکز تصمیمات لازم اتخاد می‌شود.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی، علیرغم وجود قومیت‌ها و گویش‌های مختلف دارای مردمی متعهد و پرتلاش در همه حوزه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه