English

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۶ استان کشور

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۶ استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضردر اکثر محورهای‌  استان‌های زنجان و همدان و همچنین بستان آباد در آذربایجان ‌شرقی بارش پراکنده برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش پراکنده باران در استان‌های‌کرمانشاه,کردستان و لرستان خبر داد و گفت:ترافیک درآزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس وآزادراه کرج-تهران محدوده‌ پل فردیس تا پل کلاکو همچنین جاده تهران- شهریار محدوده پل کفش ملی و پلیس راه شهرقدس، نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ‌ شیرانی تصریح کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان‌هواشناسی برای سامانه بارشی و تشدید بارش طی امروز و فردا که بارش شدید باران و برف،همراه با رگبار و رعد و برق و احتمال وقوع تگرگدر شمال و شرق خوزستان،شمال غرب‌چهارمحال‌وبختیاری،مرکزی، لرستان،جنوب ایلام،شرق و کرمانشاه و جنوب  لرستان،نیمه شمالی و شرق خوزستان،غرب چهار محال و بختیاری،کهگیلویه و بویراحمد و جنوب ایلام پیش بینی شده ، لازم است رانندگان در صورت تردد ضروری، توصیه های رانندگی در فصل سرما را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی