English

آیت الله رییسی:

امروز هیچگونه پالس ضعفی به دشمن نباید داده شود

رئیس دستگاه قضا گفت: امروز ما در جایگاه عزت و اقتدار قرار داریم و امروز هیچگونه پالس ضعفی به دشمن نباید داده شود.پالس ما مقاومت است و پالس ملت ایران همان حرکت شهید فخری زاده است.

امروز هیچگونه پالس ضعفی به دشمن نباید داده شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا در دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجوی اظهار کرد: هر نشان ذوق زدگی برای مذاکره با آمریکا امری سخت و نادرست است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: خطاب کردن آمریکای خوب و بد هم اشتباه است او نسبت به مردم خودش وجهان استکبار است و این خوی تفاوتی با دموکرات‌ها و جمهوری خواهان ندارد.

وی بیان کرد: امروز بیش از هر زمانی جمهوری اسلامی چه در کشور و چه در منطقه از قوت و قدرت برخوردار است.نسخه رهبری مبنی بر ایران قوی در حوزه علم، اقتصاد و دفاعی باید مقابل استکبار جهانی انجام شود.

رئیس دستگاه قضا گفت:تلاش ما و شهدای ما سرمایه‌های گرانقدری برای پشتوانه حرکت ایران و عزت ما خواهد بود.روز دانشجو نگاه امروزی به قوت و اقتدار دارد و بسیاری از مولفه هارا به عهده دارد و دانشجوی امروز پشتوانه عزت دارد.

وی افزود: امروز ما در جایگاه عزت و اقتدار قرار داریم و امروز هیچگونه پالس ضعفی به دشمن نباید داده شود.پالس ما مقاومت است و پالس ملت ایران همان حرکت شهید فخری زاده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: اگر بخواهیم ترجمانی از زندگی شهید فخری زاده بدهیم باید بگوییم او کسی است که تحریم‌ها او را محدود نکرد وی چهره و نماد خنثی سازی تهدید‌ها بوده است.

وی بیان کرد: در این دوره هم از نظر کمی و کیفی اقدامات ما توسعه یافت ۱۴۰۰ اتاق دادرسی الکترونیک تشکیل شد.بیش از ۳۰ سامانه در این مدت راه اندازی شدند و راه اندازی آن‌ها در راستای تسهیل دسترسی مردم به عدالت است.

رئیس قوه قضاییه افزود: در دوران کرونا ما تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و نه فقط بین شهر‌های مختلف بلکه حتی خارج از کشور هم دادرسی‌های الکترونیک برگزار می‌شوند.کار بدون وقفه در قوه قضاییه پیش می‌رود و متخصصان متعهد ما شبانه روز کار می‌کنند.

رئیس دستگاه قضا گفت:برای مردمی کردن قوه قضائیه باید ساز وکار تهیه شود.چندی پیش دستور العملی را درباره سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها راه اندازی کردیم و از حوزه کمک به دادرسان ها، اصلاح مجرمان و قوانین مختلف کار گروهی تشکیل دادیم تا از ظرفیت قانونی استفاده کنیم.

وی افزود: نحوه ارتباط مردم با دادستان، و ساز و کار‌های شکایت هم حتی پیش بینی شده تا مردم، بسیج و سازمان‌های مردم نهاد برای اعلام مفاسد به کار گرفته شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در حوزه شفافیت و در بخش‌های مختلف از مردم به کار گرفته ایم و آرایی که باید منتشر شوند را منتشر کرده ایم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: پیگیری پرونده دانشگاه الزهرا در ده ونک را به وزارت دادگستری واگذار کردیم. یک طرف موضوع، دولت است و فرصتی تعیین شده تا دولت مسئله را حل کند ما هم وفق قانون پیگیری می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه