English

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی۲۴ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و گیلان رگبار پراکنده باران و برای جنوب خوزستان، شمال بوشهر و غرب فارس بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا (۲۷ آبان) بارش در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز تشدید می‌شود، تصریح کرد: در استان‌های کردستان، زنجان، همدان، مرکزی و جنوب آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز چهارشنبه (۲۸ آبان) در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی رگبار باران و در جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی همراه با بارش خفیف باران و رعد و برق خواهیم داشت.

ضیاییان با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (۲۹ آبان) در شمال آذربایجان‌شرقی، اردبیل و گیلان رگبار باران و در شرق مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی روز جمعه (۳۰ آبان) با ورود سامانه بارشی جدید رگبار باران در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

وی افزود: بارش طی این مدت در ارتفاعات به‌صورت برف است همچنین طی روز چهارشنبه (۲۸ آبان)  خلیج فارس و از امروز (۲۶ آبان) تا چهارشنبه دریای خزر مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ آبان) کمی ابری، در بعد ازظهر نیمه ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای شش و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۸ آبان) نیز نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش باران و با حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه