English

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

براساس اعلام مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز پنج شنبه تا یکشنبه پایداری هوا سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی امروز و فردا (۶ و ۷ آبان) در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و در شمال شرق کاهش دما حدود ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد و در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید پدیده غالب است.

به گفته ضیاییان از روز پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده (۸ تا ۱۱ آبان) آسمان در کل کشور صاف است و پایداری هوا سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۷ آبان) صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۸ آبان) نیز صاف در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه