English

رکورد

تولید ۹۰۰ میلیون نخ سیگار در ماه

پس از دو سال شرکت دخانیات ایران موفق شد تا به رکورد تولید 900 میلیون نخ سیگار در مرداد ماه امسال دست پیدا کند.

تولید  900 میلیون نخ سیگار در ماه

به گزارش خبرگزاری موج، با فعال‌سازی تمامی خطوط تولید سیگار در مجتمع‌ها در دو و سه شیفت کاری و تولید محصولات متناسب با نیاز بازار، علیرغم کاهش روزهای کاری در 5 ماهه اول سال جاری به حدود 90 روز، (به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی) تولید ، شرکت دخانیات ایران؛ نسبت به مدت مشابه سال 98 بر اساس روزهای کارکرد با جهش 50 درصدی روبرو شد. 

براساس این گزارش ، میزان فروش این شرکت نیز در 5 ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بر اساس تعداد نخ 52 درصد و از نظر ریالی 54 درصد افزایش داشته است.

افزون بر این، حجم تولیدات شرکت دخانیات ایران در حالی طی 5 ماه اول سال گذشته به بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون نخ رسیده است که به دلیل کرونا ؛ این مقدار تولید در سه ماه فعالیت شرکت به ثبت رسیده است. 

همچنین بر اساس گزارش مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سالیانه منتهی به سال مالی 98 شرکت دخانیات ایران که ۱۱ شهریور ماه منتشر شد، صورت‌های مالی نشان می‌دهد که در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ روند تولید و فروش شرکت روندی مثبت و صعودی را تجربه کرده و زیان عملیاتی نیمه ابتدای سال ۹۸ به‌واسطه‌ سود عملیاتی در نیمه دوم سال جبران و سهم بازار محصولات شرکت در بازار مصرف به بیش از 15 درصد ارتقا یافته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه