English

حاجی میرزایی:

حضور دانش ‌آموزان در هر کلاس ۳۵ دقیقه است/ نیاز به همراهی خانواده ها برای تردد و ورود و خروج به مدرسه وجود دارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: زمان‌های ساعات تدریس برای همه دروس حداکثر ۳۵ دقیقه است و تلاش می‌کنیم ساعت ورود و خروج متفاوت باشد تا تزاحم ایجاد نشود.

حضور دانش ‌آموزان در هر کلاس ۳۵ دقیقه است/ نیاز به همراهی خانواده ها برای تردد و ورود و خروج به مدرسه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین رونمایی از نسخه جدید شاد با بیان اینکه سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می شود و به جد در تلاش هستیم، آمادگی لازم را برای این شروع باشکوه انجام دهیم گفت: همکارانم تمام وقت مشغول فعالیت هستند تا مدارس را آماده استقبال کنند.

وی افزود: امروز از نسخه جدید شبکه «شاد» رونمایی می‌کنیم. شادِ جدید دارای ظرفیت و امکانات جدید است و معلمان می‌توانند ارتباط زنده صوتی و تصویری با دانش آموزان خود داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امکان دریافت تکالیف و ارائه نظر درباره آن به شبکه شاد اضافه شده است گفت: ضمن اینکه امکاناتی چون حضور و غیاب، آزمون با کیفیت و تبادل تجربه با سایر معلمان نیز در این نسخه وجود دارد.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: مطمئن هستم این محیط سازگار با کاربران است ضمن اینکه برای معلمان دوره‌های آموزشی پیش‌بینی کردیم و این قابلیت‌ها در معرض عموم نیز قرار دارد.

وی درباره نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز گفت: اصل بر شرکت حضوری دانش‌آموزان است؛ ما سال گذشته دو سوم سال و محتوا را طی کرده بودیم اما امسال شرایط متفاوت است و دانش آموزان و معلمان باید در سال تحصیلی جدید با هم آشنا شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هر جا بتوانیم، حضور با رعایت پروتکل ها است و ۱۵ شهریور در همه مدارس اصل بر حضور است، اما در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان بیشتر از پروتکل است ناگزیر هستیم تا دانش‌آموزان را گروه بندی کنیم و برخی در روزهای زوج و برخی روزهای فرد بیایند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در هر کلاس ۳۵ دقیقه است گفت: زمان‌های ساعات تدریس برای همه دروس حداکثر ۳۵ دقیقه است و تلاش می‌کنیم ساعت ورود و خروج  متفاوت باشد تا تزاحم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به همراهی خانواده ها برای تردد و ورود و خروج به مدرسه وجود دارد گفت: در این شرایط نمی توانیم فرصت ها را نادیده بگیریم و باید آموزش را تعقیب کنیم و در کنار آن از سلامت دانش‌آموزان مراقبت کنیم؛ اگر دانش‌آموزان آگاه باشند هم خود و هم خانواده‌ها رعایت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی