English

توصیه‌های ترافیکی پلیس راهور برای عزاداری ماه محرم

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توصیه‌های ترافیکی پلیس راهور برای عزاداری ماه محرم خبر داد.

توصیه‌های ترافیکی پلیس راهور برای عزاداری ماه محرم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به تمهیدات ترافیکی پلیس برای ایام عزاداری ماه محرم اشاره کرد و گفت: پلیس برای تسهیل در تردد و حفظ سلامتی عزاداران حسینی در شب های معزز عزای سرور و سالار شهدا تمهیدات ویژه دارد.

وی با بیان اینکه بی تردید سلامت جان همشهریان تهرانی و به خصوص عزاداران امام حسینی( ع) خط قرمز پلیس و مرکز توجه و تمرکز ما در این شب ها خواهد بود، گفت: برای حفظ جان و سلامت عزیزان عزادار، همکاران من با تمهیدات طراحی شده از قبل آماده ایجاد بستر مناسب جهت تردد آرام و روان در شب های ماه محرم هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: لازم است رانندگان وسایل نقلیه از توقف و پارک خودروی شان در محل های ممنوع و به خصوص معابر اطراف هیئات و تکایا جدا خوداری کنند. بدیهی است با توجه به علاقه و تعصب قلبی مردم ما به سرور و سالار شهیدان شرایط خاصی را در رفت و آمدهای شهری شاهد خواهیم بود؛ لذا همکاران من هر شب تا پایان مراسم ضمن راهنمایی و تسهیل تردد خودروها با اعمال قانون و توجه ویژه در پاکسازی معابر اقدام خواهد کرد.

حمیدی از عابرین پیاده هم خواست با توجه به استفاده از لباسهای مشکی و تیره در این شب های پر فضیلت و شرکت در مراسم عزاداری و تردد در معابر که با پایین بودن سطح دید رانندگان همراه است از محل های مجاز تردد عابر پیاده عبور کرده و با دقت و توجه بیشتری، رانندگان را از حضور خود در سطح معابر مطلع کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه