English

مدیرعامل شهروند:

​با فروش شعبات شهروند مخالف هستیم/ جریمه برای مالکان برنج های نامرغوب فروشگاه شهروند

مدیرعامل شهروند از برخورد با مالکان برنج های نامرغوب عرضه شده در فروشگاه های شهروند در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد که این دو تامین کننده برنج هر کدام به ترتیب 800 میلیون و یک میلیارد تومان جریمه شدند.

​با فروش شعبات شهروند مخالف هستیم/ جریمه برای مالکان برنج های نامرغوب فروشگاه شهروند

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی امراللهی مدیرعامل فروشگاه های شهروند در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، ضمن اعلام خبر برخورد با عوامل عرضه فروش برنج های نامرغوب ، در واکنش به انتشار اخباری در مورد فروش یکی از شعب این فروشگاه توسط شهرداری گفت: ما مخالف فروش شعب شهروند هستیم ولی به هر حال سیاست های کلان شهرداری ممکن است بنا به شرایطی تصمیم به فروش شعب شهروند بگیرد. مثل این مورد که سازمان املاک به دنبال فروش یکی از شعب شهروند بود ولی در نهایت با دخالت مستقیم شهردار تهران این فرآیند متوقف شد.

وی با ذکر اینکه با دستور شهردار قرار است زمین و املاک شهروند به نام خود این مجموعه زده شود گفت: با این اقدام هم سهام شهروند می تواند در بورس عرضه شود و هم دیگر کسی نمی تواند آن را بفروشد!

مدیرعامل شهروند همچنین در خصوص سرنوشت برخورد با مالکان برنج های نامرغوب عرضه شده در فروشگاه های این مجموعه گفت: متاسفانه مالکان این برنج ها با وجود انتقادها و اظهار نظرهایی که در مورد غیرمرغوب و گران فروشی در مورد این برنج ها مطرح شده بود باز هم برای بار دوم دوباره این برنج ها با برند جدیدی در فروشگاه های شهروند عرضه کرده بودند که این بار با برخورد قاطع فروشگاه و دادستانی مواجه شده و در نهایت به ترتیب 800 میلیون و یک میلیارد تومان جریمه شدند.

مدیرعامل فروشگاه شهروند با ذکر اینکه تمام تلاش شهرداری این بوده که در این ایام قفسه هایش خالی نماند گفت: حتی در برخی موارد خود شهردار تهران از طریق حضور در هیات دولت تلاش کرده اند تا کالاهای مورد نیاز مردم در فروشگاه ما تامین شود. آن هم با قیمتی به مراتب کمتر از سایر مراکز فروش. 

وی با تاکید براینکه بررسی های ما نشان می دهد که متاسفانه سهم سبد خرید مواد اصلی خوراکی شهروندان تهرانی بعد از کرونا و افزایش قیمت ها، به شدت کوچک شده است گفت: واقعیت این است که مردم دیگر استقبال چندانی برای خرید پوشاک یا وسایل خانگی نمی کنند بلکه بیشتر از همه به دنبال خرید مواد خوراکی و پروتینی مورد نیاز خود هستند که تازه مقدار آن هم روز به روز تحلیل می رود!  

امراللهی همچنین خبر از ابتلای 35 نفر از کارکنان این مجموعه به کرونا در جریان خدمت رسانی به شهروندان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه