English

ابتکار:

روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می‌توانند برای آینده خودشان تصمیم بگیرند.

روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است

به گزارش خبرگزاری موج،  معصومه ابتکار ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز با حضور در حسینیه جماران و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می‌توانند برای آینده خودشان تصمیم بگیرند.

او افزود: هر چند دلخوری‌هایی وجود دارد، اما با شرکت در انتخابات مردم می‌توانند برای سرنوشت خودشان با رای دادند تصمیم بگیرند و می‌توانند سلیقه خودشان را تاثیر دهند و این برای کشور ما بسیار اهمیت دارد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کشور ما با سلایق و تنوع دیدگاه‌های فرهنگی و سیاسی برخوردار است و خیلی مهم است که با این تنوع در انتخابات حضور داشته باشند.

ابتکار تصریح کرد: کسانی که به نوعی به شرایط اعتراض دارند اگر پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنند و اگر سلایق خودشان را اعمال نکنند یقینا به نفع طرف مقابل و یا حتی به نفع دشمنان ایران تمام شود دشمنان ایران هم به هر نحوی به دنبال این هستند که مشارکت مردم کاهش پیدا کند و مردم نسبت به شرایط بی تفاوت شوند و امیدواریم مردم همانطور که در هر دوره‌ای با حساسیت و دقت نظر حضور پیدا کردند و مشارکت خود را کاهش ندادند و مسئولیت پذیری خودشان را با وجود همه آلام و ناراحتی‌ها اعلام کردند.

او بیان کرد: هوشیاری خودشان را نسبت به آن چیزی که برای ایران و سرنوشت ایران یکپارچگی و امنیت و آرامش ایران اهمیت دارد را انجام دادند ان‌شاالله در این مورد هم همین‌طور خواهد بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم مردم تهران هم همان‌طور که در انتخابات دیگر هم نشان دادند که سلایق متنوع دارند باز هم بیایند و اثر بخشی کار خودشان را این بار هم نشان دهند و پای صندوق‌های رأی نمایندگانی که مجلس آینده را تامین می‌کنند مجلسی که برای صلح امنیت و آینده مردم و انعکاسی از تنوع سلایق و دیدگاه‌ها و تنوع گرایش‌های سیاسی باشد انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه