English

محسنی بندپی:

۸ زمین در استان تهران به نفع آموزش و پرورش تغییر کاربری داده است

استاندار تهران گفت: در استان تهران 8 زمین به نفع آموزش و پرورش تغییر کاربری داده شده است.

۸ زمین در استان تهران به نفع آموزش و پرورش تغییر کاربری داده است

به گزارش خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: یکی از بنیادی‌ترین و اصلی‌ترین نهادهای اجرایی کشور آموزش و پرورش است که منشا تمام تحولات است.

وی بیان داشت: رشد و بالندگی دستگاه‌ها ارتباط مستقیمی به تلاش و پویایی این نهاد اجتماعی دارد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در پرورش یک انسان و شکوفایی استعدادها،  نقدپذیری،‌ مسؤولیت‌پذیری و همین طور رشد و بالندگی آموزش و پرورش در ابعاد مختلف نقش بسزایی دارد و ما باید مشخص کنیم که به چه مقدار به این بخش توجه می‌کنیم.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه انسان توسعه یافته در گروی آموزش و پرورش توسعه یافته است، گفت: در تمام کشورهای توسعه یافته اولویت‌های اول، دوم و سوم به آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد.

استاندار تهران بیان داشت: قانون شوراهای آموزش و پرورش به عنوان مترقی‌ترین قانون مطرح می‌شود که تأثیر خوبی در حل مشکلات آموزش و پرورش دارد و نیازمند آن است که از تمامی استعدادها در حل مسائل آموزش و پرورش استفاده کنیم.

محسنی‌بندپی یادآور شد: رشد و توسعه مؤسسات و مشارکت‌های مردمی از جمله برنامه‌هایی است که در قانون آموزش و پرورش از آن یاد شده است.

وی  گفت: در مواد 16 و 18 قانون تمامی شهرداری‌ها موظف شدند نیازهای پیش‌بینی شده آموزش و پرورش را در جانمایی مکان‌ها مورد توجه قرار دهند.

استاندار تهران یادآور شد: آموزش و پرورش ثروتمندترین و در عین حال فقیرترین وزارتخانه محسوب می‌شود و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که آموزش و پرورش بتواند بر اساس قانون از مزایای ماده 5 استفاده کند.

محسنی‌بندپی گفت: در استان تهران 8 زمین به نفع آموزش و پرورش تغییر کاربری داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه