English

حاجی میرزایی:

نهاد آموزش و پرورش در سوگ فرزند ملت خواهد نشست

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی گفت: نهاد آموزش و پرورش در سوگ فرزند ملت خواهد نشست و تاریخ سراسر افتخار و عزت او را به نسل آینده معرفی خواهد کرد.

نهاد آموزش و پرورش در سوگ فرزند ملت خواهد نشست

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حاجی میرزایی آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت پرافتخار "فرزند ملت ، سرباز ولایت و پاسدار رشید اسلام" حاج قاسم سلیمانی بدست پلیدترین تروریست‌های جهان ، نشانه بارز حقانیت جبهه اسلام و حرکت بیداری اسلامی در منطقه است.                       

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از سالها مجاهدت در شکل گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارزه با عناصر تروریسم دست نشانده آمریکا در منطقه و جهان شناخته شده بود و از این رو تمام آزادیخواهان جهان او را مدافع ملت ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانند.                   

نهاد آموزش و پرورش در سوگ فرزند ملت خواهد نشست و تاریخ سراسر افتخار و عزت او را به نسل آینده معرفی خواهد کرد.

سردار سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. زندگی سراسر افتخار او بعنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی، برای همه معلمان، دانش آموزان و همه آحاد جامعه، درس آموز است و باید در محتوای بسته یادگیری گنجانده شود.

 اینجانب شهادت این یار وفادار ولایت را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهور، فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش و مردم انقلابی کشورم تبریک و تسلیت می گویم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی