English

بختیاری:

خون شهیدان اجازه نمی‌دهد استکبار بر آرمان انقلاب لطمه وارد کند

رییس کمیته امداد امام خمینی گفت: این انقلاب به رغم همه توطئه‌ها و شرارت‌ها و جنایت‌های استکبار جهانی با پیروزی کامل به دست صاحب اصلی خواهد رسید و خون شهیدان اجازه نمی‌دهد استکبار بر آرمان انقلاب لطمه وارد کند.

خون شهیدان اجازه نمی‌دهد استکبار بر آرمان انقلاب لطمه وارد کند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمرتضی بختیاری ، رییس کمیته امداد امام خمینی که به منظور بازدید از وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت به استان مازندران سفر کرده است، با آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کرد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) از خدمات کمیته امداد در یاری‌رسانی به نیازمندان تقدیر کرد و گفت: کارکنان کمیته امداد دغدغه مددجویان را دارند و برای خدمت‌رسانی به آنها همه تلاش خود را به کار می‌بندند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اجرای طرح «امواجی از بهشت» را یک طرح ابتکاری و پسندیده توصیف کرد و افزود: در اجرای چنین برنامه‌هایی، بیش از آنکه به جنبه اقتصادی مورد توجه باشد، باید بعد ارزشی و معنوی و تربیتی این طرح مورد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جنبه معنوی انقلاب با حضور شهدا پررنگ‌تر است، اضافه کرد: تجربه نشان داده است که هر جا نام و یاد شهدا زنده باشد، آنجا پیشرفت صورت می‌گیرد و در طرح امواجی از بهشت نیز خیران با نام و یاد شهدا در امور خیر و حمایت از ایتام و نیازمندان مشارکت می‌کنند.

رییس کمیته امداد نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش «تکریم از شهدای حامی و خیرین مازندران» گفت: امروز در کشور هر چه داریم از برکت خون مطهر شهدا است و اطمینان داریم که پیروزی از آن حق است و تردیدی به خود راه نمی‌دهیم.

رییس کمیته امداد خاطرنشان کرد: این انقلاب به رغم همه توطئه‌ها و شرارت‌ها و جنایت‌های استکبار جهانی با پیروزی کامل به دست صاحب اصلی خواهد رسید و خون شهیدان اجازه نمی‌دهد استکبار بر آرمان انقلاب لطمه وارد کند.

بختیاری به تشریح طرح امواجی از بهشت پرداخت و گفت: با اجرای این طرح ویژه، یاد و خاطره شهدای ما زنده می‌شود و رسیدگی به نیازمندان و یتیمان با یک روحیه معنوی و ایمانی با قوت بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: خیرانی که به نام و یاد شهیدان از ایتام و نیازمندان حمایت می‌کنند، کارشان ارزشمند و برجسته است؛ زیرا رسیدگی به یتیمان و نیازمندان کار بسیار بزرگی است.

بختیاری اجرای طرح امواجی از بهشت که از مازندران شروع شده است را موجب نشر فرهنگ ایثار و شهادت توصیف کرد و گفت: به برکت شهدا توانستیم به اقتدار جهانی برسیم؛ زمانی استکبار برای حفظ منافع خود با انقلاب به مقابله می‌پرداختند اما امروز برای حفظ موجودیت خود علیه انقلاب اسلامی هجمه می‌کنند.

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تحقق وعده‌های خداوند دانست و گفت: راه ما راه حق است و اطمینان داریم به مقصد خواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه