English

سردار رضایی:

مرزبانی به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی در کشور ایفای نقش می‌کند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تصویب طرح جامع مرزبانی از سوی فرمانده معظم کل قوا نقطه عطفی در نیروهای مسلح بود؛ امروز مرزبانی به جایگاهی رسیده که به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی در کشور ایفای نقش می‌کند.

مرزبانی به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی در کشور ایفای نقش می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار قاسم رضایی ، فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه شورای تأمین شهرستان ماکو با ابراز رضایت از همدلی و همسویی اعضای شورای تامین شهرستان با مرزبانی اظهار کرد: جایگاه مرز و مرزبانی به جهات مختلف تا حدودی در کشور مغفول مانده و این در حالی است که در متن قانون اساسی برای مرزها جایگاه ملی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه مرز حساس است و هرگونه اتفاق در آن می‌تواند جهانی و بین المللی شود، افزود: این موضوع در قانون اساسی و نیروهای مسلح به مرزبانی نیروی انتظامی سپرده شده و از جایگاه ویژه ای در کشور و بین آحاد مردم برخوردار است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: یکی از وظایفی که بنده و همکارانم در مدت پنج سال گذشته تاکنون دنبال کرده ایم، بازگرداندن جایگاه مرز و مرزبانی در سطح ملی است؛ مرزبانی تنها نیروی مسلحی است که اختیار دارد با کشورهای همسایه تعامل داشته باشد.

وی به وظایف مرزبانی در شرایط جنگی و غیرجنگی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه طی یک دهه اخیر با حمایت های دولت و نیروی انتظامی تا حدودی خلاءهای مرزبانی برطرف شده است.

سردار رضایی با اشاره به ابلاغ طرح جامع مرزبانی، گفت: تصویب این طرح از سوی فرمانده معظم کل قوا نقطه عطفی در نیروهای مسلح بود؛ امروز مرزبانی به جایگاهی رسیده که به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی در کشور ایفای نقش می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه