English

آیت الله رییسی:

امروز ارتباطات دیجیتال همه ابعاد جامعه را در بر گرفته است

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: ارتباطات دیجیتال همه ابعاد جامعه را در بر گرفته و هیچ اختراعی به این سرعت تمام زوایای زندگی انسان را تحت تاثیر قرار نداده است.

 امروز ارتباطات دیجیتال همه ابعاد جامعه را در بر گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه به عنوان مهمان ویژه بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز اظهار کرد: تنها راهی که انسان می‌تواند با پناه بردن به آن خود را از شیطنت‌ها و لغزش‌ها مصون کند نماز است.

رئیسی با بیان اینکه نماز کامل‌ترین ذکر است گفت: این اجلاس جایگاه مناسبی است که بتوانیم باز نگاهی به مخاطبان و عملکرد مسئولان برای برداشتن گام‌های بهتر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های عادل می‌توانند جامعه را به سوی عدالت سوق دهند گفت: این عدالت جز در پرتو نماز امکان پذیر نیست.

* باید آسیب هایی را که اقتصاد و سیاست ما را تهدید می‌ کند شناسایی کنیم

رئیس قوه قضاییه افزود: باید برویم آسیب هایی را که امروز جوانان، نوجوانان، اقتصاد و سیاست ما را تهدید می‌کند شناسایی و پیگیری کنیم، اما این حقیقت نماز است که می‌تواند جامعه ما را در اقتصاد، سیاست، قضا و حکمرانی مصون کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتباطات دیجیتال همه ابعاد جامعه را در بر گرفته و هیچ اختراعی به این سرعت تمام زوایای زندگی انسان را تحت تاثیر قرار نداده است گفت: نمی‌شود این ارتباط را قطع کرد بلکه باید با مدیریت و صیانت بخشی به جوانان و جامعه آن را تبدیل به یک فرصت کرد.

سیدابراهیم رئیسی فقر را محصول بی عدالتی‌های اقتصادی و اجتماعی و قانون‌های ناعادلانه در جوامع بشری دانست و گفت:اقداماتی که در دستگاه‌های مختلف می‌شود یک ضرورت است، اما راهکار کاهش جرمها، آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های دستگاه قضایی، گسترش معنویت و اخلاق و توجه به خدا در جامعه است.

وی تاکید کرد: راهکار اساسی و کارآمد آن است که در پرتو اخلاق، معنویت و نماز، جامعه را در برابر تهدیدات مصون سازی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه