English

سردار هداوند:

عناصر ضد انقلاب و خود فروخته در تحرکات چند روز گذشته حضور فعال داشتند

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در تحرکات و آشوب های چند روز گذشته مشخص شد که عناصر ضد انقلاب و خود فروخته منافقان که بطور خاص در طول هشت سال دفاع مقدس و چه قبل و بعد از آن خیانت ها و جنایت های بی شماری را بر ملت رشید ایران روا داشتند، حضوری فعال داشتند.

عناصر ضد انقلاب و خود فروخته در تحرکات چند روز گذشته حضور فعال داشتند

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حمید هداوند ، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بیست و یکمین جلسه قرارگاه امام علی ( ع ) در سخنانی با اشاره به اینکه با بصیرت افزایی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضور مردم همیشه در صحنه و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی و ... بحمد الله نقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب نقش بر آب شد، اظهار کرد: در تحرکات و آشوب های چند روز گذشته مشخص شد که عناصر ضد انقلاب و خود فروخته منافقان که بطور خاص در طول هشت سال دفاع مقدس و چه قبل و بعد از آن خیانت ها و جنایت های بی شماری را بر ملت رشید ایران روا داشتند، حضوری فعال داشتند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما ثمره جانفشانی هزاران شهید گلگون کفن و ایثارگران و جانبازان سرافراز است که از هستی خود گذشتند تا پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در اهتزاز باشد، گفت: هرگز اراذل و اوباش و افراد خود فروخته و غرب زده  نخواهند توانست گزند و آسیبی به این شجره طیبه برساند چرا که مردم غیور ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف حامی و هوادار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: مردم ما نشان دادند که هرگز انقلاب ، رهبر و کشور خود را با وعده های تو خالی دشمنان قسم خورده معاوضه نمی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه