English

تشکر وزیر بهداشت از نیروی انتظامی برای خدمت به زائران اربعین

سعید نمکی در پیامی از ناجا برای خدمت رسانی به زائران اربعین قدردانی کرد.

تشکر وزیر بهداشت از نیروی انتظامی برای خدمت به زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری موج،  سعید نمکی ، وزیر بهداشت در پیامی از نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

برگزاری مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی با حضور بی نظیر مسلمانان میهن عزیز ایران اسلامی و کشورهای همسایه، گویای اقتدار و وحدت مسلمانان جهان می باشد.

انتظار مردم عزیز کشورمان از مسئولان خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخگویی به نیازهای ایشان در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء قدرت این نظام در کل جهان اسلام می باشد.

خدای را سپاس می گوییم که توانستیم در ماه محرم و صفر با یاد آقا اباعبدالله الحسین (ع) و هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت به زائران گرانقدر، کسب معرفت نماییم.

بدین وسیله، مراتب سپاس و تجلیل خالصانه خود را از تلاش بی دریغ و خستگی ناپذیر حضرتعالی جهت مدیریت، برنامه ریزی، سازماندهی و ارائه خدمات بهداشت و درمان به زائران محترم اربعین حسینی، که از هیچ گونه تلاشی دریغ ننمودید، ابراز می نمایم.

بی شک خدمات بی شائبه و زحمات ارزشمند شما و همکاران محترم تان، افتخاری غرور آفرین در تاریخچه خدمات نظام سلامت بجا خواهد گذاشت.

تلاش و زحمات همکاران زیرمجموعه آن نهاد مقدس در طی مراسم اربعین حسینی قابل توجه و در خور تقدیر ویژه می باشد و بسی شایسته است که این عزیزان توسط جنابعالی تقدیر شوند که بی تردید عنایت جنابعالی باعث تلاش روزافزون مدیران و کارشناسان زیرمجموعه خواهد گردید.

اکنون وقت آن است که با دلی سرشار از اخلاص و با انگیزه مضاعف در جهت ارتقاء بیش از پیش خدمات بهداشت و درمان در کشور جمهوری اسلامی ایران گام برداریم، امید است تا در سایه الطاف الهی و با همت و تلاش مضاعف در خدمتگزاری به مردم شریف اسلامی موفق و موید باشید.

سعید نمکی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه