English

فیلم درگیری بیمارستان رضوانشهر مربوط به فروردین ۹۸ است/خدمت رسانی به موقع حق مردم!

پیگیری های صورت گرفته در خصوص درگیری کارکنان بیمارستان رضوانشهر گیلان با بیمار قلبی مبنی بر این است که این درگیری مربوط به فروردین 98 است.

فیلم درگیری بیمارستان رضوانشهر مربوط به فروردین 98 است/خدمت رسانی به موقع حق مردم!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، طی چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن دیده می شود یک بیمار قلبی با همراهان خود مورد ضرب و شتم شدید پرسنل بیمارستان قرار می گیرید.

مازیار محمدی مدیر روابط عمومی علوم پزشکی گیلان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی موج گفت: درگیری صورت گرفته بین بیمار و پرستار مربوط به 14 فروردین 98 بوده که پرونده همچنان باز و تحت بررسی مقامات قضایی است.

وی تاکید کرد:با پرسنل خاطی در این اتفاق برخورد اداری صورت گرفته که برخورد قضایی آن نیز در دادگاه بررسی خواهد شد که در این پرونده هم بیمار و هم پرستار از یکدیگر شکایت کردند.

بررسی ها نشان دهنده این است که سه شنبه هفته جاری پرونده این درگیری در دادگاه بررسی خواهد شد.

به گزارش موج، خدمات رسانی به موقع آن هم در محیط حساسی مانند بیمارستان حق طبیعی مردم است و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها و اورژانس ها با علم به اینکه وقتی شخصی به بیمارستان مراجعه می کند نیاز به رسیدگی سریع به وضعیتش دارد-مخصوصا در بیماران دارای مشکل قلبی- و همچنین فشارهایی که بر روی بیمار و همراهانش است، احتمال ایجاد تنش را بیشتر از محیط دیگر می کند و پرسنل بیمارستان ها باید بدانند که در برخورد با بیمار و همراهانش چگونه اقدامی باید انجام دهند که متاسفانه در فیلمی که از این درگیری منتشر شده است، به عنوان مثال نیروی حفاظت بیمارستان قبل از ورود به سالن لباس خود را در آورده و با آمادگی برای دعوا وارد سالن شده و به محض ورود اولین ضربه را به همراه بیمار وارد می کند که این رفتار خود جای بسی سوال دارد!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    آشغالترین شهر ایران رضوانشهر .بیمارستانش که همه پرسنلش در حال لاس زدن باهم هستن.چندبار رفتم پزشک شیفت نبود دنبالش رفتیم با خدمه تو راهروهای خلوت در حال لاسیدن بون.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه