English

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه اربعین

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر از شدت تردد بازگشت زوار کم شده ولی به هر حال تردد پرحجم و روان زوار از پایانه‌های مرزی به سمت داخل کشور را در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و استان‌های همجوار شاهد هستیم.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه اربعین

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار سید تیمور حسینی ، رئیس پلیس راه راهور ناجا  درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای چذابه، شملچه، مهران و خسروی گفت: در حال حاضر از شدت تردد بازگشت زوار کم شده ولی به هر حال تردد پرحجم و روان زوار از پایانه‌های مرزی به سمت داخل کشور را در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و استان‌های همجوار شاهد هستیم. 

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان این مطلب که از ساعت 10 صبح امروز یکطرفه شدن محور مهران به ایلام مرتفع شد، تصریح کرد: هم اکنون در هیچ نقطه هیچ محدودیت ترافیکی برقرار نیست. 

وی به تخلیه بار ترافیکی در مرزهای چهارگانه اشاره و اعلام کرد: حدود 90 درصد از بار ترافیکی  در مرزهای شملچه، چذابه و خسروی تخلیه شده است؛ پارکینگ‌های موجود در مرز مهران نیز تا حدود 75 درصد تخلیه شده و کماکان 20 تا 25 درصد خودروها باقی است و پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا باقی زوار به کشور بازگردند. 

سردار حسینی با اعلام این مطلب که اتوبوس به میزان کافی در هر چهار مرز مستقر است به وقوع تصادفات اشاره و بیان داشت: متاسفانه بیش از 65 درصد تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و انحراف به چپ رخ داده است؛ بنابراین از زوار درخواست می‌‌کنیم که بعد از استراحت کافی و با رعایت قوانین و مقررات اقدام به رانندگی کنند.

وی در پاسخ به دیگری در این خصوص که ماموران پلیس راه تا چه زمانی در مرزها حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه تا عادی شدن وضعیت ترافیک و تخلیه کامل پایانه‌های مرزی از زوار و خودروها در مرزهای چذابه، شلمچه،‌ مهران و خسروی حضور فعال خواهند داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه