English

تقدیر سردار مومنی از تلاش سپاه پاسداران برای دستگیری روح الله زم

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی از تلاش غیورمردان سپاه پاسداران برای دستگیری روح الله زم قدردانی کرد.

تقدیر سردار مومنی از تلاش سپاه پاسداران برای دستگیری روح الله زم

به گزارش خبرگزاری موج،  اسکندر مؤمنی ،  دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر  در پیامی از تلاش غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری روح الله زم ، سرشبکه سایت ضد انقلاب آمدنیوز قدردانی کرد.

در این پیام امده است: «خداوند بزرگ را شاکریم که در ایام بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشری و مراسم با شکوه اربعین حسینی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه توانستند در عملیاتی هوشمندانه و پیچیده و با حربه فریب اطلاعاتی، سرشبکه سایت معاند و ضد انقلاب «آمدنیوز» را که فعالیت‌های تخریبی علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها، باورها، اعتقادات دینی و انقلابی مردم انجام می‌داد، به داخل کشور هدایت و دستگیر کنند.

این عملیات اطلاعاتی هوشمندانه، نشان از اقتدار اطلاعاتی کشور به ویژه اطلاعات سپاه دارد و نمونه این اقدامات را در حوزه‌های مختلف دیگر برای صیانت از  امنیت کشور همچون رصد تروریست‌ها، برخورد با جیش العدل، دستگیری ریگی و اخیرا خنثی‌سازی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد بوده‌ایم.

اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه اعلام ‌می‌دارم و یقین دارم ملت بزرگ ایران شاهد تلاش‌ها و رشادت‌های این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه هستند».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه