English

مرحله ششم وام ضروری ۵ میلیون تومانی بازنشستگان در هاله ای از ابهام/ضعف پاسخگویی در سازمان بازنشستگی کشوری

مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری علاوه بر اینکه باید پاسخگوی ضعف تعاملی و ارتباطی روابط عمومی این سازمان باشند باید وضعیت پرداخت وام مرحله ششم که قرار بود تا 6 مهر واریز شود و انجام نشده را روشن کنند.

مرحله ششم وام ضروری 5 میلیون تومانی بازنشستگان در هاله ای از ابهام/ضعف پاسخگویی در سازمان بازنشستگی کشوری

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، ابتدای شهریور 98 صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که وام ضروری ۵ میلیون تومانی مرداد ۹۸ بازنشستگان کشور با همکاری بانک صادرات ایران تا شنبه ۲ شهریور ۹۸ به حساب ۳۲ هزار بازنشسته کشوری واریز شده و مابقی در مرحله ششم و پایانی این وام ۵ میلیون تومانی تا هفته اول مهر به حساب آنها واریز شود.

براساس این گزارش که در خبرگزاری موج منتشر شده بود بسیاری از بازنشستگان در هفته اول مهر ماه با این خبرگزاری تماس برقرار کرده و اعلام کردند که وام مرحله ششم به حسابشان واریز نشده، بر همین مبنا خبرنگار خبرگزاری موج در راستای پیگیر حقوق حقه بازنشستگان تماس های پی‌درپی را با روابط عمومی سازمان بازنشستگی کشوری برقرار کرد، اما تلفن دفتر روابط عمومی سازمان بازنشستگی برداشته شده و بلافاصله قطع می شد و خبرنگار ما موفق نشد هیچگونه ارتباطی با مسوولین مربوط برقرار کند. پس از چند بار تکرار این اتفاق از اپراتور سازمان خواستیم تماس ما را با شماره دیگری از روابط عمومی برقرار کند، اما پس از شنیدن بوق‌های تماس دوباره ارتباط ما به اپراتور برمی‌گشت و در نهایت موفق به برقراری ارتباط نشدیم.

این نوع تعامل برای سازمانی که حداقل با 2 میلیون بازنشسته رنجور و از کارافتاده مواجه است نوعی ناکارآمدی است که می تواند به آسیب های اجتماعی بیشتر در این قشر ضعیف تبدیل شود.

از طرف دیگر اصل موضوع پرداخته نشدن مرحله ششم و پایانی وام ۵ میلیون تومانی در هاله ای از ابهام است و مسئولان این صندوق ضمن اینکه باید پاسخگوی ضعف تعاملی و ارتباطی روابط عمومی این صندوق باشند باید وضعیت پرداخت این وام را نیز روشن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمید ساده

    خدا خیرتان بده بفکر باز نشتگان باشید ممنون و سپاسگزاریم.

  • ناشناس

    من تقاضای وامم هفت میلیونی بود چطور به حسابم پنج میلیون واریز شد فوزیه سرابخشکه

  • مریم فریدونی

    سلام هنوز به حساب من وام مرحله ۵میلیون تومانی واریز نشده لطف پاسخگو باشید سپاس

  • ماشالله

    چه ابهامی چه کشکی، همین دو روز پیش گفتین شب واریز میشه روز واریز میشه، مگه شما مرض دارین که مردم را سر کار بزارید، شما دیگه به دروغگویی معتاد شده اید، خجالت هم خوب چیزیه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه