English

سرپرست بازداشتگاه اوین معرفی شد

معاون امور اداری و مالی اداره کل زندانهای استان تهران با حفظ سمت سرپرست زندان اوین شد.

سرپرست بازداشتگاه اوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، طبق اعلام مسئولان سازمان زندان‌های کشور، معاون امور اداری و مالی اداره کل زندان‌های استان تهران با حفظ سمت سرپرست زندان اوین شد.

امیرحسین درویش از امروز صبح در محل کار خود حاضر شده است و علاوه بر مسئولیت قبلی، سرپرستی بازداشتگاه اوین را برعهده گرفته است. مسئولان سازمان زندان ها عصر امروز این خبر را تایید کردند اما تا قبل از پیگیری های انجام شده این خبر نه تکذیب می شد و نه تائید. این در حالی است که اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌های کشور بعد از ظهر امروز درباره خبر منتشره در برخی رسانه‌ها در مورد تغییر رییس بازداشتگاه اوین اظهار داشت: با توجه به تغییر در مدیریت  و اعمال سیاست‌های مدیریتی جدید در زندان‌های استان تهران، منتظر هستیم که آقای محبی مدیرکل جدید زندان‌های استان تهران برنامه‌های خود را ارائه کند و احتمالا در برنامه‌های اعلام شده وی که در حال طی مراحل قانونی است، تغییراتی را خواهیم داشت.

همچنین محبی رئیس زندان های استان تهران در مورد تغییر مدیریت زندان اوین اعلام کرده بوداین موضوع هنوز قطعی نشده است ولی در هر حال هر گونه جابجایی امکان دارد. محمد رحیم یوسفی ۲۶ مرداد سال ۹۴ با حکم  مدیر کل سابق زندان های استان تهران به سمت ریاست زندان اوین منصوب شد و کمتر از یکسال جای خود را به درویش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه