English

فوت نوجوان ۱۵ ساله به دنبال تقلید از برنامه عصر جدید

یک نوجوان ۱۵ ساله در تقلید از برنامه عصر جدید خود را دار زد.

فوت نوجوان ۱۵ ساله به دنبال تقلید از برنامه عصر جدید

به گزارش خبرگزاری موج، به گفته عموی  نوجوان ۱۵ ساله پاکدشتی ، علیرضا حضرتی به تقلید از برنامه عصر جدید جان خود را از دست داد.

وی در ادامه گفت: در یکی از قسمت‌های عصر جدید شرکت کننده طناب را دور گردن خود انداخته و بالا می‌رود، علیرضا در تقلید از این کار با یک روسری خود را آویزان کرده و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

یکی دیگر از بستگان متوفی در تشریح این اتفاق بیان داشت: این چندمین کودکی است که در تقلید از برنامه عصر جدید فوت کرده، شب قبل از فوت علیرضا به پدرش می‌گوید که اگر بتوانم پشتک زده و طناب دور گردنم بندازنم و توی عصر جدید برم خیلی خوب می‌شود.

پدرش به او تذکر می‌دهد که برای شما این کار زود است کسانی که این کارها را انجام می‌دهند ورزشکار بوده و چندین سال دوره دیدند.

روزبعد علیرضا یک شال برداشته  و در حیاط مقابل چشمان مادر و خواهرش به چهارچوب درب گره می‌زند مادرش به اوتذکر می دهد که ممکن است بی افتی و آسیب ببینی. علیرضا شروع به چرخیدن روی پله‌ها می‌کند.

مادرش برای یک لحظه به داخل منزل رفته که در همین حین بچه از پله می‌افتد و دیگر خودش را نمی‌تواند بالا بکشد، خواهرش به دنبال مادرش رفته و به او می‌گوید عینک داداشم از صورتش افتاد و اصلا حرف نمی‌زند.

مادر علیرضا متوجه می‌شود بچه درحال خس خس کردن است سریع تک گرهی که به شال زده شده بود را باز میکند و از دیگران کمک می‌خواهد کسی به او تنفس مصنوعی داده و سینه‌اش را ماساژ میدهد متاسفانه بعد از انتقال به بیمارستان علیرضا همان‌جا فوت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی