English

سردار حسین اشتری:

امروز دارای یک امنیت پایدار در سطح منطقه و جهان هستیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما امروز دارای یک امنیت پایدار در سطح منطقه و جهان هستیم و این مهم با فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح و همکاری مردم شریف صورت گرفته است و رشد و پیشرفت ما همچنان ادامه خواهد داشت.

امروز دارای یک امنیت پایدار در سطح منطقه و جهان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسمن الحاق شناور کلاس حیدر به ناوگان مرزبانی نیروی انتظامی که صبح امروز دوشنبه (17 تیر) در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس برگزار شد، گفت: الحاق شناورهای کلاس حیدر به ناوگان مرزبانی نیروی انتظامی حرکتی بسیار مثبت در جهت افزایش توان بازدارندگی و افزایش امنیت کشور است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی توانسته با مجاهدت‌های نیروهای خود، امنیت خوبی را در عرصه اقتصادی و امنیتی به وجود آورد و تولید شناور کلاس حیدر توانسته نیاز کشور به این تجهیزات از خارج را برطرف کند و نشان داده که تحریم‌ها نمی‌تواند از اقتدار و توان نیروهای مسلح کم کند.

سردار اشتری گفت: واحدهای تحقیقاتی نیروی انتظامی و وزارت دفاع باید با همکاری بیشتر، نیازهای کشور را تأمین کند و امروز به برکت جمهوری اسلامی و همت نیروهای مسلح وضعیت بسیار خوبی در مرزهای خشکی و دریایی داریم و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز دارای یک امنیت پایدار در سطح منطقه و جهان هستیم و این مهم با فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح و همکاری مردم شریف صورت گرفته است و رشد و پیشرفت ما همچنان ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • توکلی

    جناب لطفا یه کم گشت زنی در کوچه خیابون زیاد کنین .کیف زنی وموبایل قاپی زیاد شده.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه