English

آیت الله رئیسی:

امروز تمام رسانه‌های جهان ضد ایران هستند

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز تمام رسانه‌های جهان ضد ایران هستند، اما بیداری در تمام جهان رخ داده این بیداری از کجا آمده است خداوند به برکت خون شهیدان از جهان و منطقه جهل زدایی کرده است.

امروز تمام رسانه‌های جهان ضد ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اگر شما در مقابل دین ما بایستید ما در مقابل همه دنیای شما می‌ایستیم. این جنگ اراده‌هاست، یک اراده‌ای که می‌خواهد خدا را در زندگی حاکم کند و یک اراده که می‌خواهد خودخواهی، خودمحوری و استکبار در زندگی بشر حاکم باشد و جبهه حق می‌خواهد در مقابل باطل همیشه ایستادگی کند.

رئیس دستگاه قضا افزود: سخن آن است که ما در کدام جبهه باشیم، روحیه راحت‌طلبی، تن به جنگ ندادن، تماشاگر بودن همیشه بوده مانند جنگ بدر و احد، انسان‌هایی که تسلیم خواسته‌های دشمن و یا اسیر نفس شده‌اند. اما راه‌حل چیست؟ راهی که شهدا به ما آموختند که در مسیر حق پافشاری کنیم.

وی در ادامه و با بیان اینکه بارها مقام معظم رهبری یک خطبه را به مسأله مذاکره اختصاص دادند و تحلیل‌های بسیاری کردند که مذاکره هیچ سودی ندارد بلکه زیان هم دارد، گفت: سخن در این است این اقتداری که امروز طبق تحلیل دنیا بیان می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند مثل کاری که سپاه با پهپاد متجاوز آمریکایی کردند. یکی از درس‌هایی بود که به دشمن دادند.

آیت‌الله رئیسی با طرح این سوال که آیا این عزت امروز ما با مذاکره پیدا شد؟ گقت: تحلیل مقام معظم رهبری نیز همین است و بارها فرموده‌اند که مذاکره سم است. ما یک امتداد راهبردی داریم دشمن هم یک امتداد راهبردی دارد. امتداد راهبردی دشمن، آل‌خلیفه و آل‌سعود است.

وی به موضوع موسوم به معامله قرن اشاره و تصریح کرد: ما فکر می‌کنیم در این دوره معامله قرن به شکست و به آزادی فلسطین منجر شود. فکر ما در راستای اراده الهی است و آنچه که اراده الهی است اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خطاب به خانواده شهدا افزود: آثار خون شهیدان شما امروز در جامعه دیده می‌شود.

وی گفت: امروز تمام رسانه‌های جهان ضد ایران هستند، اما بیداری در تمام جهان رخ داده این بیداری از کجا آمده است خداوند به برکت خون شهیدان از جهان و منطقه جهل زدایی کرده است.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: مردم یمن همان مردم هستند، اما چه شده است که همین مردم با شکم‌های گرسنه مقاومت می‌کنند و رژیم سعودی را مستاصل کرده‌اند.

رئیسی با بیان اینکه خانواده شهدا پرچمدار ارزش‌های نظام هستند، گفت: این جایگاه ارزشمند است به نحوی که امروز خانواده‌های شهدا سرمایه‌های بی‌بدیل انقلاب محسوب می‌شوند و فرزندان آن‌ها رویش‌های زیاد و مثال زدنی در تمام عرصه‌ها داشتند.

وی افزود: رمز بقای شهیدان، وجه‌الله است و همه چیز از بین می‌رود جزء وجه‌الله که بقا دارد.

رئیس قوه قضائیه افزود: کسانی که می‌خواهند کریم باشند، باید در مسیر قرآن حرکت کنند و کرامت جایگاهی به انسان می‌دهد که جلوه آن بخشش است و این بخشش در ایثار مال، جان و آبرو جلوه می‌کند؛ شهیدان ما نیز قبل از اینکه به مقام شهادت برسند، به مقام کرامت رسیده بودند و از آنچه خداوند به آن‌ها داده بود، از جمله جان و مال و آبرو دست کشیدند.

وی گفت: انسان به وسیله صبر ارتقاء پیدا می‌کند و مهمترین جلوه خداوند در انبیاء صبر است و تمام افرادی که در عالم آثاری از آن‌ها باقی مانده است دارای صبر بودند، جوانان ما هم در جبهه‌های جنگ صبوری کردند و شهید شدند، اما تسلیم نشدند، مقابل دشمن ایستادند، به شهادت یا اسارت رسیدند، اما تسلیم دشمن نشدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه