English

برنامه سازمان زندان‌ها برای فرزندان نخبه زندانیان

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته شناسایی فرزندان نخبه زندانیان در سراسر کشور انجام شد و ۳۰۹ نفر از این این نخبگان تحت حمایت‌های ویژه سازمان زندان‌ها قرار گرفتند.

برنامه سازمان زندان‌ها برای فرزندان نخبه زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها در این باره اظهار کرد: سال گذشته شناسایی فرزندان نخبه زندانیان در سراسر کشور انجام شد و ۳۰۹ نفر از این این نخبگان تحت حمایت‌های ویژه سازمان زندان‌ها قرار گرفتند.

وی گفت: از نظر آموزشی و کمک هزینه تحصیلی آن‌ها را تحت پوشش قرار داده‌ایم تا بتوانند به راحتی ادامه تحصیل بدهند.

این مقام قضائی در ادامه به مساله تفکیک زندانیان از خانواده‌های آن‌ها تاکید کرد و افزود: اگر زندانی مرتکب جرمی شده است، دلیل نمی‌شود که خانواده‌اش مورد بی مهری و بی توجهی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تنبیه خانواده زندانی همراه زندانی، ظلم مضاعف بر این خانواده‌های در معرض آسیب است چرا که هم سرپرست خانواده با بی توجهی به قانون به آن‌ها ظلم کرده و هم نگاه‌های سنگین مردم موجب رنج این خانواده‌ها می‌شود، بنا بر این مردم باید بدانند که حساب خانواده زندانی، از زندانی که مرتکب جرم شده جداست.

جهانگیر تاکید کرد: فرزندان و همسران زندانیان با زندانی شدن سرپرست خانواده، در محیط جامعه دچار سرشکستگی می‌شوند و ما تلاش می‌کنیم با حمایت‌های ویژه، به کاهش آسیب‌های اجتماعی در این خانواده‌ها کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی