English

سردار سلیمانی:

توسعه خدمت رسانی شایسته به مردم، رسالت خطیر پلیس است

جانشین فرمانده ناجا گفت: تحکیم نظم و انضباط اجتماعی و توسعه خدمت رسانی شایسته به مردم، رسالت خطیر پلیس است.

توسعه خدمت رسانی شایسته به مردم، رسالت خطیر پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در مراسم کلنگ زنی پروژه ساختمانی کلانتری ۱۱ شهید "آستانه پرست" مشهد، اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و حضرت زین العابدین امام سجاد(ع) که  به نام روز پاسدار و جانباز مزین شده را تبریک گفت.

جانشین فرمانده ناجا با تشکر از تعامل و همکاری  پلیس و شهرداری مشهد افزود: تحکیم نظم و انضباط اجتماعی و توسعه خدمت رسانی شایسته به مردم، رسالت خطیر پلیس است و در این تکلیف مهم خوشبختانه پلیس و شهرداری بیشترین انطباق و هم پوشانی را دارند چرا که  هر دو، هدفشان خدمت به مردم و برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ایجاد آرامش  و سهولت برای شهروندان می‌باشد و در واقع یک هدف مشترک را دنبال می کنند که رشد و توسعه شهری است.

سردار سلیمانی ادامه داد: خوشبختانه در مشهد الرضا این همکاری و تعامل هوشمندانه با اهتمام، جدیت و بسیار هدفمند دنبال می شود و مشهد  به خاطر  وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع)  و حساسیت‌های  ویژه‌ای که دارد باید نماد یک شهر  نمونه باشد.

وی همچنین با آرزوی گسترش روز افزون این تعاملات سازنده از همکاری شهرداری  و شورای اسلامی شهر مشهد و پیگیری و جدیت فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در نوسازی بافت کلانتریهای مشهد تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه