English

شریعتمداری:

سپاه اگر نبود همین امروز آمریکا در مقابله با تروریست‌ها در می‌ ماند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سپاه پاسداران اگر نبود همین امروز آمریکا در مقابله با تروریست‌هایی که خودش در منطقه ایجاد کرده است در می‌ماند.

سپاه اگر نبود همین امروز آمریکا در مقابله با تروریست‌ها در می‌ ماند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از جانبازان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دوران دفاع مقدس خیل عظیمی از مردم به سمت جبهه‌ها حرکت کردند و عده‌ای از این افراد سالم ماندن و جمعی هم مقام جانبازی و شهادت رسیدند.

وی گفت: به نهاد‌های مسئول تاکید می‌کنم تمام قوانین حوزه جانبازان و ایثارگران را از حالت مکانیکی خارج و شرایطی را فراهم کنند که از آن‌ها تکریم کنیم.

وزیر کار در بخش دیگری از سخنانش گفت: بنده روز معلول امسال از شهرداران خواستم یک روز مسیر خانه تا مرکز کار را با ویلچر طی کنند و ببینند که چه مصیبتی را تحمل می‌کنند.

 

مناسب سازی باید در شهر اجرا شود

شریعتمداری گفت: مناسب سازی باید در شهر اجرا شود و سازمان بهزیستی هم همکاری لازم را می‌کند.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران اگر نبود همین امروز آمریکا در مقابله با تروریست‌هایی که خودش در منطقه ایجاد کرده است در می‌ماند.

وزیر تعاون گفت: ما با افرادی که در سیل عزیزان خود را از دست دادند همدردی می‌کنیم و دولت سریع خسارات را جبران می‌کند، اما این بارش‌ها سال ۹۸ را به یک سال پر رونق تبدیل خواهد کرد و حتما سال خوبی برای ملت ایران خواهد بود.

وی گفت: ما تلاش داریم شفافیت در وزارتخانه حاکم شود و اعتماد از دست رفته مردم بازگردد و دزدی از وزارت رفاه برود و انتصاب‌ها معقول باشد و افرادی که اولین نقص آن‌ها رودربایستی است باید از کار مدیریت کنار بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه