English

رئیس سازمان اورژانس کشور

۲۲۱۵۶ مصدوم حوادث ترافیکی توسط نیروهای اورژانس اعزام و تحت درمان قرار گرفته‌اند

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون 22156 مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی به مراکز درمانی توسط نیروهای اورژانس اعزام و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

22156 مصدوم حوادث ترافیکی توسط نیروهای اورژانس اعزام و تحت درمان قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور  در خصوص خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس از ابتدای طرح عملیات نوروزی تاکنون اظهار داشت: در این مدت زمان در بخش اورژانس پیش بیمارستانی تاکنون 163599 مورد خدمت به هموطنان ارائه شده است.

وی گفت: تاکنون 22156 مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی به مراکز درمانی توسط نیروهای اورژانس اعزام و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

کولیوند با بیان اینکه تعداد 29083 مورد مراجعه به کمپ‌های سیار اورژانس مسقر در مسیرها داشته‌ایم تصریح کرد: تعداد 1491213 نفر به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه داشته اند که از این تعداد 248749 نفر بستری شدند و تا به الان تعداد 33799 مورد عمل جراحی اورژانسی و تعداد 16007 مورد عمل جراحی الکتیو انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این بازه زمانی تعداد 6322 نفر در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های کشور بستری وتحت مراقبت قرار گرفته‌اند.

وی بیشترین علت مراجعه به مراکز درمانی را بیماری‌های قلبی، گوارشی، تنفسی ومغزی عنوان کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: آمارهای مذکور نشان از حضور نیروهای فوریت‌های پزشکی با تمام توان دارد و آمار بستری ها و اعمال جراحی الکتیو واورژانس نشان از حضور پزشکان متخصص در بیمارستان‌های کشور دارد.

وی تاکید کرد: خدمات فوریت‌های پزشکی و سلامت برای سیل زدگان همچنان با تمام توان ادامه دارد و اورژانس هوایی یکی از فعالترین این واحدهاست که تاکنون توانسته افراد زیادی را از مرگ حتمی نجات دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه