English

تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا سربازان و مشمولان مناطق سیل زده

بنابر گفته سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران می‌توانند از تسهیلاتی مانند تعویق تاریخ اعزم به خدمت، مرخصی اضطراری و… بهره مند شوند.

تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا سربازان و مشمولان مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده برخی از شهرهای استان‌های گلستان و مازندران مانند آق قلا، گمیشان، آزادشهر، بندرترکمن، گنبدکاوس، بندرگز، کلاله، مینودشت، سیمرغ و برخی از روستاهای بابلسر، میان دورود، بهشهر، نکاء و سوادکوه شمالی می‌توانند از تسهیلاتی مانند تعویق تاریخ اعزم به خدمت، مرخصی اضطراری و… بهره مند شوند.

گفتنی است، مشمولان ساکن شهرهای سیل زده فوق که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ‌های ۹۸/۱/۱۹ و ۹۸/۲/۱۹ می‌باشند در صورت تمایل می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری تمدید کنند.

همچنین مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۸/۲/۱ می‌باشند نیز در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ یکم تیر ماه سال جاری تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

شایان ذکر است، مشمولانی که تمایل به تمدید تاریخ اعزام به خدمت دارند، می‌بایست با مراجعه حضوری به رده‌های وظیفه عمومی شهر محل سکونت و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است، آن دسته از کارکنان وظیفه شهرهای سیل زده که مشغول به خدمت در یگان‌های نیروهای مسلح در سایر استان‌های کشور هستند، می‌توانند به مدت یک ماه از مرخصی اضطراری استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سربازانی که به دلیل شرایط ایجاد شده در شهرهای مذکور و خدمت رسانی به هموطنان، نتوانستند از مرخصی استحقاقی استفاده کنند، پس از اتمام مأموریت می‌توانند از مرخصی یک ماهه اضطراری بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی