English

فرصت ثبت‌ نام برای کنکور ۹۸ مجددا تمدید شد/ آغاز ثبت نام از روز ۱۹ اسفند

فرصت مجددا ثبت‌ نام برای کنکور 98 از روز یکشنبه 19 اسفند 97 آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه 22 اسفند ادامه دارد و باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

فرصت ثبت‌ نام برای کنکور 98 مجددا تمدید شد/ آغاز ثبت نام از روز 19 اسفند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ ثبت‌نام برای شرکت در رشته‌های تحصیلی با‌‌ آزمون کنکور کارشناسی 98 از تاریخ 24 بهمن 97 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و دیروز دوشنبه 6 اسفند 97 پایان پذیرفت.

وی افزود: براساس آمار اولیه یک‌میلیون و 76 هزار و 657 نفر برای شرکت در این آزمون شرکت کرده‌اند و به‌منظور همراهی با داوطلبانی که در مهلت تعیین‌شده از تاریخ 24 بهمن تا 6 اسفند 97 موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده‌اند یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند برای پذیرش در رشته‌های باآزمون سال 98 دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کنند، فرصت دیگری فراهم شد که از روز یکشنبه 19 اسفند 97 آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه 22 اسفند ادامه دارد و باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند در این بازه زمانی روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت‌شده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه