English

توکلی خبر داد؛

آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ارشد ۹۸ اعلام شد/ ثبت نام بیش از۴۰ هزار نفر در فرصت مجدد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ۹۸ ساعت ۲۴ فردا اول اسفند ۹۷ پایان می پذیرد.

آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ارشد 98 اعلام شد/ ثبت نام بیش از40 هزار نفر در فرصت مجدد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد 98 اظهار کرد: به منظور مساعدت به آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر (۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷) موفق به ثبت‌نام در آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور نشدند، مهلت ثبت نام در روزهای ۲۸ بهمن تا اول اسفند درنظر گرفته شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پیش از این در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار و ۷۳۳ نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کرده بودند.

وی گفت:  تاکنون ۴۰ هزار و ۵۶۵ نفر در فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز یکشنبه ۲۸ بهمن تا روز چهارشنبه اول اسفند روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار گرفته است و افرادی که مایل به ویرایش باشند می توانند در این فرصت اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی گفت: آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ در ۶ گروه و ۱۳۱ کدرشته امتحانی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه