English

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگوی اختصاصی با موج؛

کلیپ رفتار تحقیرآمیز یک معلم با دانش آموز بوشهری صحت دارد/ معلم بوشهری از رفتن به کلاس درس منع شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صحت کلیپ رفتار تحقیرآمیز یک معلم با دانش آموز بوشهری را تایید کرد و گفت: این معلم خاطی به دلیل رفتار تاسف برانگیز از رفتن به کلاس درس تا رسیدگی کامل به پرونده منع شده است.

کلیپ رفتار تحقیرآمیز یک معلم با دانش آموز بوشهری صحت دارد/ معلم بوشهری از رفتن به کلاس درس منع شده است

به دنبال انتشار کلیپ رفتار تحقیرآمیز یک معلم با دانش آموز بوشهری، ناصر کرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، ضمن اظهار تاسف از این رفتار اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته کلیپی منتشر شد که نشان می داد یک معلم بوشهری رفتار تاسف برانگیزی با یک دانش آموز داشته است.

وی افزود: این مسئله در دست بررسی است، اما بر اساس آنچه که تاکنون برای ما مشخص شده، بعد از آنکه دانش آموز بوشهری اقدام به بی انضباطی در کلاس می کند، معلم از او می خواهد که کف اتاق ( کلاس درس ) بنشیند و این دانش آموز از انجام آن خودداری می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: پس از خودداری دانش آموز بوشهری، متاسفانه آن حرکت ناشایست را معلم مرتکب شده و دانش آموز را به زور روی خاک می نشاند. یکی از دانش آموزان از این صحنه فیلم برداری کرده و فیلم فوق نیز در فضای مجازی منتشر می گردد.

کرمی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، رسیدگی به تخلف معلم بوشهری در دستور کار قرار گرفت و این معلم از رفتن به کلاس درس تا رسیدگی کامل به موضوع منع شده و پرونده نیز در دست بررسی است.

وی ادامه داد: اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش بوشهر برای این موضوع تشکیل جلسه داده و پرونده را در دست بررسی دارد. در هر صورت حرکت معلم بوشهری یک حرکت ناشایست بوده و برخورد قاطع قانونی با وی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه این اتفاق چه زمانی و در کدام مدرسه رخ داده است؟ گفت: رفتار ناشایست معلم بوشهری روز گذشته در یکی از مدارس غیر دولتی بوشهر رخ داده است و در کمترین زمان ممکن رسیدگی به آن از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت.

واکنش ناصر کرمی به کلیپ رفتار تحقیرآمیز یک معلم با دانش آموز بوشهری

کرمی متذکر شد: معلم و عوامل مدرسه به اداره کل آموزش و پرورش احضار شده و از آنها تحقیق به عمل آمده است. ضمن اینکه با دانش آموزان حاضر در کلاس نیز گفتگو شده و همچنان در حال بررسی دقیق تر پرونده هستیم. حتی عوامل مدرسه و معلم بوشهری خاطی تا بعد از ظهر امروز در اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند.

وی در پاسخ به پرسش مجدد خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا تنها با معلم بوشهری خاطی برخورد می شود یا با دیگر عوامل مدرسه که کم کاری کرده و نظارت لازم را بر رفتار معلم نداشته اند نیز برخورد می شود؟ گفت: به طور قطع با تمام عوامل برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد. در حال حاضر اداره ارزیابی عملکرد و هیات رسیدگی به تخلفات فعال شده و تحقیقات از معلم بوشهری، مدیر مدرسه و دیگر عوامل در دست انجام است و هر کسی در این پرونده قصوری در انجام وظیفه داشته باشد، به طور قطع با وی برخورد قانونی خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: البته این پرونده به دستگاه قضایی ارسال نمی شود و هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش آن را پیگیری خواهد کرد. مگر آنکه اولیای دانش آموز بخواهند خارج از چارچوب آموزش و پرورش و از طریق دستگاه های نظارتی دیگر موضوع را پیگیری کنند.

کرمی تاکید کرد: اولیای این دانش آموز اگر به صورت شخصی از معلم بوشهری در مراجع قضایی شکایت کنند و یا از این کار منصرف شوند، تغییری در پرونده از نظر آموزش و پرورش حاصل نمی کند و ما مستقیما با معلم خاطی و دیگر عوامل برخورد قاطع قانونی خواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که وضعیت استخدامی معلم بوشهری چگونه بوده است؟ گفت: این معلم نیروی آزاد بوده و به صورت قراردادی با آموزشگاه غیر دولتی به عنوان دبیر مطالعات اجتماعی همکاری می کرده است.

کرمی در پایان گفت: اگر چه این معلم به صورت نیروی آزاد با آموزش و پرورش همکاری داشته، اما دارای سابقه تدریس بوده و گزینش شده است. این نیروها عموما قراردادی یک ساله با آموزشگاه های طرف قرارداد دارند.

کلیپ رفتار تحقیرآمیز یک معلم با دانش آموز بوشهری انتقادهای فراوانی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

کلیپ فوق را می توانید اینجا ببییند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سعید

    به نام خدا.بیایید صادقانه با این معلمان خاطی بدون رافت برخورد قاطع ودر جراید اعلام تا درسی برای خاطیان دیگر شود .اخراج ودیگر نتواند به کلاس درس برود .

    • ناشناس

      آقای سعید قطعاً بر خورد با خطا و تخلف امری پسندیده و مبارک است .اما دوست دارم نظر شما را در باره دیگر تخلفات هم بدانم . نمی دانم به چه کاری اشتغال دارید اما اگر خود شما خواسته یا ناخواسته مرتکب خطایی شدید آیا حاضر هستید با شما برخورد قاطع کنند و در جراید اعلام کنند و از کار نیز اخراج شوید؟

  • ناشناس

    سلام و خسته نباشید
    کمی هم به جای یک معلم بنشینید و قضاوت کنید
    دانش آموزی که سر کلاس با بی حرمتی با معلم رفتار میکند را باید تنبیه کرد یا معلمی که طبق وظیفه دانش آموز را به آرام نشستن فرا میخواند
    چرا شان معلم را تا حدی پایین می آورید که دانش آموزان به خود اجازه چنین برخوردهایی را بدهند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه