English

زهرا زاده غلام خبر داد:

شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی/ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از اول اسفند

مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشریح شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی از آغاز ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از اول اسفند ماه خبر داد.

شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی/ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از اول اسفند

به گزارش خبرگزاری موج،زهرا زاده غلام گفت: هر بازنشسته در طول دوران بازنشستگی اش سه سهمیه سفر و یک سهمیه برای آب درمانی محلات دارد که می‌تواند این سه سفر را در سه سال هم متوالی انجام دهد، اما در یک سال نمی‌توان دو مرتبه به سفر رفت.

وی گفت: کمک هزینه سفر برای هر فرد بازنشسته به همراه یک نفر از اقوام درجه یک ۷۴۰ هزار تومان است.

زاده غلام با اشاره به استفاده بیش از ۱۰۰ هزار بازنشسته از سفرهای نورزوی تا ۹ ماهه اول سال جاری اظهار کرد: برای سفرهای نوروزی تقریباً یک ماه زودتر، اطلاعات سفرها برای ثبت‌نام در سایت صندوق قرار می‌گیرد.

وی گفت: تمام بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی درسراسر کشور می توانندبا مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری و ورود به سامانه تورهای زیارتی وسیاحتی بازنشستگان و ثبت نام و پرداخت الکترونیکی هزینه سفر به اتفاق یک نفرهمراه شامل همسریا فرزند یا پدر یا مادریا خواهریا برادر به سفرهای زیارتی ، سیاحتی (داخل کشور) اعزام وازکمک هزینه سفربهره مند شوند.

شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی :

بازنشستگان و وظیفه بگیرانی می توانند از تورها استفاده نمایندکه وضعیت پرونده بازنشستگی یا وظیفه آنها «قطعی» شده باشد.

درج اطلاعات مربوط به بازنشسته یا وظیفه بگیر شامل: «دفتر کل»، «کد ملی» و « شماره حساب حقوق واریزی مندرج در سیستم احکام صندوق» الزامی است.

کمک هزینه سفر پرداختی صندوق بازنشستگی کشوری متناسب با نوع سفر به ازای هر بازنشسته و همراه حداکثر مبلغ 3,700,000 ریال است و هر بازنشسته و وظیفه بگیر متقاضی باقیمانده هزینه سفر را پرداخت می نماید.

هر بازنشسته و وظیفه بگیر می تواند حداکثر در 3 مرحله و در 3 سال متوالی یا متناوب از تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده نماید و چنانچه مایل باشد که بیش از 3 بار از تورها استفاده کند، می بایستی هزینه سفر را به طورکامل (طبق نرخ آزاد) پرداخت نماید.

حضور بازنشسته متقاضی در سفر الزامی است و وی مـی تـواند صرفا از یک نفر همراه شامل (همسر، فرزند، پدر، مادر،نوه ،خواهر یا برادر، عروس و داماد) به منظور مراقبت از خویش استفاده نماید و از کمک هزینه سفر بابت او بهره مند شود. حضور همراه یا همراهان مازاد بر یک نفر مشمول پرداخت هزینه به نرخ آزاد تور خواهد بود.

وظیفه بگیرانی که نسبت همسر دارند و به تنهایی حقوق می گیرند می توانند یک نفر همراه شامل (پدر، مادر، دختر، پسر، خواهر، برادر، عروس، داماد، نوه) داشته باشند

حداکثر دو نفر از وظیفه بگیرانی که اسامی آنها در آخرین حکم حقوق ایشان مندرج شده است، می توانند از خدمات تورهای سیاحتی و زیارتی صندوق بهره مند شوند.

رعایت کلیه قوانین و مقررات مندرج در این سامانه از جمله انصراف از اعزام و استرداد وجوه پرداختی و همچنین تعهد کسر هزینه ازحقوق بازنشستگی/ وظیفه(به هردلیل که متقاضی از رفتن به سفر خودداری نماید) الزامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه