English

سردار شرفی خبر داد:

برهم زدن امنیت اقتصادی هدف دشمن/اهمیت برقراری امنیت اقتصادی در بنادر و خطوط دریایی در جنگ اقتصادی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امنیت اقتصادی مهمترین بخشی است که دشمن تلاش می‌کند آن را مخدوش کند تا با بهره‌گیری از نبود آن به اهداف شوم خود دست یابد، گفت: برقراری امنیت اقتصادی در بنادر و خطوط دریایی از اهمیت بالایی در جنگ اقتصادی برخوردار است.

برهم زدن امنیت اقتصادی هدف دشمن/اهمیت برقراری امنیت اقتصادی در بنادر و خطوط دریایی در جنگ اقتصادی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در نشست تخصصی سراسری فرماندهان یگان‌های حفاظت سازمان بنادر و کشتیرانی کشور با اشاره به حرکت جهادی و انقلابی همراه با ایثار و از خود گذشتگی پلیس در راستای خدمت صادقانه به جامعه اظهار کرد: پلیس با تمام توان فرصت هرگونه بی نظمی و اخلالگری را از بدخواهان و دشمنان نظام در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و غیره سلب می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تشکیل اتاق فکر از همه شرایط و امکانات برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، افزود: امنیت اقتصادی مهمترین بخشی است که دشمن تلاش می‌کند آن را مخدوش کند تا با بهره‌گیری از نبود آن به اهداف شوم خود دست یابد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی برای فعالان اقتصادی قصد دارد زنجیره اقتصاد را در سطح کشور قطع کند تا فعالیت در این عرصه را با چالش مواجه و در نهایت این فرآیند موجب بروز مشکلات در سطح جامعه شود.

سردار شرفی تصریح کرد: بنادر یکی از حساس‌ترین نقاط حیاتی در چرخه حمل و نقل فعالیت‌های اقتصادی به شمار می‌روند و بستر مناسبی برای اجرای توطئه‌های دشمن در ایجاد ناامنی هستند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این مسیر یگان حفاظت سازمان بنادر و کشتیرانی کشور تشکیل شده است تا با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها (فناوری‌ها، تجهیزات، دانش‌های مختلف، تجربیات، فکر و اندیشه صاحب نظران) به دغدغه‌هایی مسئولان و مردم در راستای تأمین نظم و امنیت بنادر پاسخ مناسب و درخور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داده شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه برقراری امنیت اقتصادی در بنادر و خطوط دریایی از اهمیت بالایی در جنگ اقتصادی برخوردار است، تاکید کرد: یگان‌های حفاظت سازمان بنادر و کشتیرانی در خط مقدم ستیز با پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند و لازم است با حفظ هوشیاری توطئه دشمنان و عوامل آنان ناکارآمد شود.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بررسی کارنامه عملیاتی یگان‌های حفاظت سازمان بنادر و کشتیرانی با ابراز خرسندی از وضعیت آموزش و بهبود وضعیت شاخص‌های عملکردی با وجود گسترش حجم ماموریت‌های این یگان بر نظارت فرماندهان بر عملکرد کارکنان در راستای اجرای دقیق وظایفی که از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی کشور بر عهده آنان نهاده شده به توجه بیشتر به مناطق دوردست تاکید کرد.

سردار شرفی از فرماندهان و کارکنان مجموعه یگان‌های حفاظت سازمان بنادر و کشتیرانی در سراسرکشور به دلیل عملکرد مطلوب قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی