English

سرهنگ کاظمی خبر داد

مسئولیت نگهداری و سوء استفاده از کارت‌های بانکی هر شهروندی بر عهده خودش می باشد

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره کلاهبرداری برخی از افراد از طریق استفاده از کارت‌های عابر بانک، به شهروندان هشدار داد مسئولیت نگهداری و سوء استفاده از کارت‌های بانکی هر شهروندی بر عهده خودش می باشد.

مسئولیت نگهداری و سوء استفاده از کارت‌های بانکی هر شهروندی بر عهده خودش می باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: اخیرا افرادی با سوء استفاده از کارت عابر بانک دوستان، آشنایان یا افراد دیگر اقدام به کلاهبرداری و اعمال مجرمانه در فضای مجازی می‌کنند که شهروندان باید مراقب اینگونه ترفند‌ها باشند.

وی افزود: در مهرماه سال جاری با شکایت یکی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری در یکی از سایت‌های خرید و فروش کالا پرونده تشکیل شد، پس از بررسی و ادامه روند رسیدگی مشخص شد تعداد شاکیان پرونده 5 نفر هستند که هرکدام به صورت جداگانه اقدام به شکایت کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: با پی جویی‌های لازم و احضار صاحب حساب‌هایی که از طریق آن‌ها کلاهبرداری شده بود، روشن شد فردی به نام م. ق در منطقه ابوذر تهران با اغفال دوستان و هم محله‌ای‌های خود با گرفتن کارت عابر بانک آن‌ها به بهانه واریز وجهی، پول شاکیان را سرقت می‌کند.

سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: مسئولیت نگهداری و سوء استفاده از کارت‌های بانکی و حساب‌های هر شهروندی بر عهده خودش است و باید در حفظ و نگهداری از این کارت‌ها دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه