English

هاشمی:

نجفی باید وظایف خود را تا اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال ۹۷ ادامه دهد

رئیس شورای شهر تهران در خصوص استعفای نجفی گفت: بر اساس قانون نجفی باید وظایف خود را تا اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال آینده ادامه دهد و شهر را با معاونین اداره کند.

نجفی باید وظایف خود را تا اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال 97 ادامه دهد

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به این که در روزهای آخر سال هستیم و همه شهروندان درگیر روزهای پایانی سال هستند، معمولا این روزها ترافیک سنگینی در شهر است که پرسنل زحمتکش شهرداری تهران این روزها بار سنگینی را به دوش دارند و تمام وقت فعال هستند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: همانطور که احتمالا در اخبار شنیده‌اید از عصر روز گذشته استعفایی را از محمد علی نجفی شهردار تهران دریافت کردیم و امروز هم با حدود 20 نفر از اعضای شورای شهر طی جلسه‌ای موضوع را بررسی کردیم. موضوع استعفای نجفی یک مشکل جدید پزشکی وی است.

هاشمی اظهار کرد: می‌دانیم که اطلاعات پزشکی را نمی‌توان علنی کرد هر چند که از کم و کیف مشکل باخبر هستم اما بحث شخصی و خصوصی است.

وی افزود: با توجه به اینکه شورای شهر باید در جلسه علنی این موضوع را بررسی کند در این جلسه هم اندیشی تصمیم گرفتیم که نجفی بر اساس قانون باید وظایف خود را تا اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال آینده ادامه دهد و شهر را با معاونین اداره کند تا ان‌شاء الله مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: در اولین جلسه بعد از نوروز مسئله استعفای نجفی با حضور خود وی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی