English

خزانه دار شورای شهر تهران:

اگر از تحقیق و تفحص به نتیجه نرسیدیم باید استیضاح کنند

خزانه دار شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر از تحقیق و تفحص به نتیجه نرسیدیم باید استیضاح کنند، گفت: من نگران این هستم کسی را مورد سوال قرار دهیم که شش ماه است در شهرداری نیست.

اگر از تحقیق و تفحص به نتیجه نرسیدیم باید استیضاح کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سید حسن رسولی در چهل و نهمین  جلسه شورای شهر تهران، درباره طرح تحقیق و تفحص از همشهری با بیان این مطلب افزود: یکی از افراد مصر به سند تحویل و تحول بودم.

وی ادامه داد: تبصره 3 ماده 81 که دوستان به آن اشاره می کنند از این قرار است، چنانچه شهردار یا مسئولان شهرداری مورد تحقیق و تفحص، تغییر کرده باشند و تحقیق و تفحص مربوط به دوران مدیریت آن ها باشد، باید دسترسی به اسناد و اطلاعات آن زمان داشته باشند.

رسولی با تاکید بر اینکه اگر از تحقیق و تفحص به نتیجه نرسیدیم باید استیضاح کنند، بیان کرد: من نگران این هستم کسی را مورد سوال قرار دهیم که شش ماه است در شهرداری نیست.

خزانه دار شورای شهر تهران یادآور شد: من نگران لوث شدن یکی از مهمترین راهبردهای شورای پنجم یعنی نظارت شفافیت و مبارزه با فساد هستم.

محسن هاشمی در توضیح نگرانی خزانه دار شورای شهر تهران بیان کرد: نگرانی رسولی این است که وقتی شهردار و مسئولان همسو هستند، دسترسی به اطلاعات میسر است و نیازی به تحقیق و تفحص نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه