English

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها / انسداد تونل امام‌زاده هاشم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها خبر داد و گفت: تونل امام‌زاده هاشم تاز 20 دی تا 15 اسفند مسدود می شود.

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها / انسداد تونل امام‌زاده هاشم

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر راه‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند و همچنین در مسیر آزاد راه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران ترافیک نیمه سنگین است  در مسیرهای پاکدشت-تهران، شهریار-تهران، ساوه-تهران و قم-تهران ترافیک، پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد تونل امام‌زاده هاشم اظهار کرد: این تونل از تاریخ 20 دی برای رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و ایمن‌سازی به صورت 24 ساعته مسدود شده و این وضعیت تا تاریخ 15 اسفند ادامه دارد.

وی افزود: رانندگان می‌توانند از محور قدیم هراز در کنار دست تونل به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری موج، ترافیک، خود منشا بسیاری از معضلات کنونی شهر همچون آلودگی های محیطی و صوتی و بالا رفتن استهلاک وسائل نقلیه و معابر می باشد.

حل مشکل ترافیک تهران فقط و فقط با گسترش مترو امکان پذیر است.

اینکه توسعه مترو هزینه بر است و در نتیجه باید وسایل نقلیه عمومی زیاد شود دارای چند اشکال اساسی است که در زیر توضیح می دهیم:

1- اصولا هر طرحی را بر اساس مطالعات فنی و مهندسی و محاسبات هزینه و فایده ارزیابی میکنند و نه بر اساس آسان و مشکل بودن آن. چنانچه واردات 4 میلیارد دلاری بنزین و توزیع یارانه ای آن را در محاسبات منظور کنیم و همینطور فواید دیگر طرح گسترش مترو را آنوقت بهتر میشود نتیجه گیری کرد که کدام راهکار بهتر است.

2- افزایش اتوبوس های شهری در شرایط فعلی با این حجم اتومبیل های شخصی متوسط سرعت حرکت اتوبوس ها را از انچیزی که هست نیز کمتر خواهد کرد و این یعنی هدر دادن وقت و افزایش عصبیت مردم.

3- کشور ما که این همه پیشرفت کرده البته فقط در زمینه غنی سازی انرژی هسته ای باید از این همه علم و دانش کمی هم برای حل مشکلات ملموس مردم همچون ترافیک ، بیکاری، فقر و... استفاده نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه