English

سیاوش شهریور:

بزرگترین‌ دشمن دموکراسی‌ جهل و بی‌سوادی است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: بزرگترین‌ دشمن دموکراسی‌ جهل و بی‌سوادی است و داعش نیز از قشر بی‌ سواد و کم سواد در خاورمیانه استفاده می‌کند.

بزرگترین‌ دشمن دموکراسی‌ جهل و بی‌سوادی است

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش شهریور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در جلسه‌ شورای سوادآموزی‌ استان تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: استان تهران به عنوان پایتخت و یکی از ارزشمندترین‌ استان‌ها در حوزه سیاست‌گذاری‌ها می‌تواند نقش‌ آفرینی کند و در سطح ملی تصمیم‌سازی و پروتکل‌ تعیین کند‌.

وی در ادامه افزود: شاهد اتفاق خوبی در حوزه کاهش بی‌سوادی هستیم، این در حالی است که 90 هزار بی‌سواد در شهر تهران و 160 هزار بی‌سواد در سطح‌ شهرستان‌های استان تهران داریم‌ و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا 4 سال آینده جشن ریشه‌کن‌ کردن بی‌سوادی را برگزار کنیم.

شهریور بیان کرد: بزرگترین‌ دشمن دموکراسی‌ جهل و بی‌سوادی است و داعش نیز از قشر بی‌ سواد و کم سواد در خاورمیانه استفاده می‌کند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: امیدواریم شهرداران مناطق بتوانند در زمینه سوادآموزی مردم شهر و استان تهران همکاری مناسبی را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی در پایان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی‌ باید تبدیل به کانون‌هایی برای همیاری‌ و همکاری در خصوص سوادآموزی شوند‌. همچنین‌ دبیرخانه ستاد ثمن‌های ستاد مدیریت‌ بحران نیز در شهر ایجاد شده است و این سازمان‌های مردم نهاد در شرایط بحرانی می‌توانند برای کمک‌رسانی همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه