English

دو پیشنهاد رئیس اتاق بازرگانی تهران به شورا؛

جذب سرمایه گذارهای خارجی و حل معضل کودکان کار در پایتخت/شهر آفتاب بزرگترین امکان شهرداری تهران برای جذب سرمایه گذار خارجی است

رئیس اتاق بازرگانی تهران دو پیشنهاد خود را برای ایجاد همکاری بیشتر با مدیریت شهری تهران در صحن شورا مطرح کرد.

جذب سرمایه گذارهای خارجی و حل معضل کودکان کار در پایتخت/شهر آفتاب بزرگترین امکان شهرداری تهران برای جذب سرمایه گذار خارجی است

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود خوانساری در سی و دمین جلسه شورای شهر تهران گفت: اتاق بازرگانی تهران آمادگی دارد تا در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی با هدف پیشبرد پروژه های شهری و حل مشکل کودکان کار برای همیشه با شهرداری تهران همکاری داشته باشد.

وی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه ظرفیت های همکاری زیادی بین اتاق بازرگانی تهران و مجموعه مدیریت شهری در موضوعات اقتصادی و اجتماعی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره ظرفیت بالای مجموعه شهرآفتاب در جذب سرمایه گذاری های خارجی ادامه داد: می توانیم  برنامه های مشترکی را در زمینه تکمیل و بهره برداری از نمایشگاه شهر آفتاب با مدیریت شهری تهران  اجرایی کنیم.

به گفته وی؛  طبق بررسی های انجام شده سالانه نیاز به 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در تهران وجود دارد که با توجه به ظرفیت‌های اتاق بازرگانی و همچنین  تشکیل کمیته سرمایه گذاری خارجی می توان در زمینه جذب  این سرمایه گذاری ها همکاری بهتری را با مجموعه مدیریت شهری تهران داشت.

خوانساری با تاکید بر اینکه در جذب سرمایه گذار خارجی با هدف اجرای پروژه های کلان شهری می توانیم با شهرداری تهران همکاری های متقابلی را داشته باشیم، یادآور شد: ‌بازرگانان اتاق بازرگانی در زمینه مسولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی نقش فعال دارند به گونه‌ای که در زمینه کودکان توافقاتی با کمیته امداد انجام شده که با توجه به ورود مدیریت شهری در این بحث، اتاق بازرگانی ظرفیت آن را دارد که با مدیریت شهری نیز همکاری‌ داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه