English

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در جلسه شورای شهر تهران خبر داد

احصاء ۲۳ نوع آسیب اجتماعی در تهران /راه اندازی گشت‌های سپاه برای برخورد با اوباش

فرمانده سپاه محمد رسوال الله تهران از احصاء 23 نوع آسیب اجتماعی در تهران توسط بسیج و سپاه خبر داد و گفت: به زودی گشت های برخورد با سرقت و اوباش در تهران راه اندازی می شود.

احصاء 23 نوع آسیب اجتماعی در تهران /راه اندازی گشت‌های سپاه برای برخورد با اوباش

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد رضا یزدی، در بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب و با ارائه گزارشی از عملکرد سپاه تهران در سال جاری افزود: تا کنون 12 هزار بسته آموزشی میان دانش‌آموزان توزیع شده است. با توجه به اهمین توسعه فضای سبز نیز بیش از یک میلیون درخت توسط بسیجیان در اطراف تهران کاشته شده است.

وی با بیان اینکه چندین زندانی جرایم غیرعمد نیز با همت بسیجیان از زندان آزاد شده‌اند؛ ادامه داد: در پی زلزله در غرب کشور مدیریت 15 روستا که از 70 تا صددرصد تخریب داشته‌اند به عهده سپاه تهران گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت حدود 500 تریلی و کامیون حاوی اقلام امدادی و غذایی به مناطق اعزام شده و 700 کانکس به مناطق زلزله غرب کشور ارسال شده است؛  بیان کرد:  هرچند وقوع زلزله در تهران جدی است، اما باید اعلام کنم که در تهران در هر ساعت زلزله‌هایی به نام فقر، اعتیاد و... رخ می‌دهد که باید برای حل آنها با یکدیگر همراهی و همکاری داشته باشیم.

به اعتقاد فرمانده سپاه تهران؛ می توان وضعیت بیکاری را به یک مرحله قابل قبول رساند که برای حل مشکلات نیاز به همراهی، همکاری به دور از نگاه سازمانی و قشری داریم.

وی یادآور شد: باید از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات استفاده کنیم و اعلام می‌کنم هرکسی و دستگاهی بخواهد در زمینه حل آسیب‌های اجتماعی وارد شود، بسیج و سپاه در کنار آنها قرار خواهند گرفت.

سردار یزدی در ادامه صحبت های خود با اشاره به برنامه های سپاه محمد رسول الله برای ارتقای وضعیت تهران تاکید کرد: یکی از این طرح‌ها آن است که به زودی گشت‌هایی در تهران ایجاد می‌شود که از وقوع سرقت، اوباش و... جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به برنامه های بسیج تهران در بهبود کالبدی پایتخت گفت: بسیج تهران تاکنون نسبت به کمک‌رسانی به 4000 نفر و مقاوم‌سازی 600 خانه اقدام کرده است. همچنین طرح‌های کرامت بخصوص در راستای تحکیم بنیان خانواده در تهران اجرایی می‌شود و این در حالی است که باید اعلام کنم همه شهروندان فارغ از نگاه سیاسی، دین، اعتقادات و... برای ما یکسان هستند.

وی با تاکیید به لزوم همکاری شورای شهر با سپاه تهران افزود: ما فرزندان، برادران و خواهران شما هستیم و ممکن است جرم و تخلفی صورت گیرد اما ما را انتقاد کنید و ما را از تریبون عمومی انتقاد نکنید. شماره تلفن و مکان ما مشخص است، از تریبون عمومی ما را صدا نزنید و اگر انتقادات درست بود، حتما ضمن تشکر، نسبت به اصلاح آن اقدام می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه