English

درخواست سالاری از هیات رئیسه:

موضوع پرداخت یارانه اتوبوس و مترو بررسی شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: نوبخت قول داده بود که تا هفته آینده یارانه اتوبوس و مترو را پرداخت کند اما این مهم رخ نداد و از هیات رئیسه درخواست می‌شود این موضوع را بررسی کنند تا مطالبات شهرداری پرداخت شود.

موضوع پرداخت یارانه اتوبوس و مترو بررسی شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد سالاری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه من نیز می‌خواهم درباره عدم پرداخت یارانه اتوبوس و مترو از سوی دولت تذکر دهم گفت: در جلسه‌ای که با رئیس‌جمهور داشتیم نوبخت قول داده بود که تا هفته آینده یارانه اتوبوس و مترو را پرداخت کند اما این مهم رخ نداد و از هیات رئیسه درخواست می‌شود این موضوع را بررسی کنند تا مطالبات شهرداری پرداخت شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به بخش نامه شهردار تهران برای اصلاح ساختاری شهرداری گفت: در جلسه‌ای که با شهردار تهران داشتیم قرار شد که تغییر ساختار سازمانی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گیرد که این مهم از سوی نجفی به واحدهای زیرمجموعه ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر در سطوح مختلف شهرداری مرکز و شهرداری مناطق شاهد معاونین مختلف هستیم و حتی شاهدیم که سطح مدیران از شهرداری مرکز تا مدیریت محلات ادامه دارد و هر کسی در هر رده برای خود معاونین و مشاورینی دارد که امیدواریم در ساماندهی ساختار سازمانی شهرداری تهران این موارد بررسی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه