English

جزئیات برخورد دو خودرو در بزرگراه فتح

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف میان یک دستگاه اتوبوس و کامیون در بزرگراه فتح نرسیده به میدان شیر پاستوریزه خبر داد.

جزئیات برخورد دو خودرو در بزرگراه فتح

به گزارش خبرگزاری موج، سید جلال ملکی گفت: در ساعت 13:15 امروز خبر برخورد دوستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح نرسیده به میدان شیر پاستوریزه به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه اتوبوس شخصی به قسمت عقب یک کامیون برخورد کرده و درپی آن کامیون از مسیر خود منحرف شده و چرخ های جلوی آن داخل جوی آب افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اتوبوس دارای حدود 13 تن مسافر بود، گفت: تمامی مسافران از  اتوبوس خارج شدند که دراین میان دو خانم میانسال دچار مصدومیت شده و به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

ملکی از محبوس شدن راننده اتوبوس در کابین خبر داد و گفت: با توجه به شدت حادثه راننده اتوبوس داخل کابین محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش کابین کرده و پاهای راننده را از داخل کابین آزاد کردند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس سرویس پرسنل یکی از شرکت های خارج از تهران بود، افزود: در پی این حادثه، ترافیک سنگینی در این محور ایجاد شده بود که با کمک عوامل راهور مسیربازگشایی و خودروها به حاشیه امن مسیر منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، اظهارکرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 13:49 به عملیات خود خاتمه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی