English

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

۳۰ کانکس آموزشی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با همت دانش‌آموزان و جامعه فرهنگیان شهر تهران تعداد 30 کانکس آموزشی و درسی به استان کرمانشاه اعزام می‌شود

30 کانکس آموزشی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شود

به گزاشر خبرگزاری موج، عباسعلی باقری با اشاره به استمرار کمک‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران به مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان، فرهنگیان و هموطنان زلزله زده غرب کشور اقدامات مختلفی از سوی آموزش و پرورش شهر تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: با همت دانش‌آموزان و جامعه فرهنگیان شهر تهران تعداد 30 کانکس آموزشی و درسی به استان کرمانشاه اعزام می‌شود که همراه با آنها لوازم التحریر و ملزومات آموزشی نیز ارسال خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به دیگر کمک‌ها عنوان کرد: با توجه به نیاز زلزله‌زدگان پتو و وسایل گرمایشی نیز همراه با این کانکس‌ها به کرمانشاه ارسال می‌شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت آموزشی زلزله‌زدگان خاطرنشان کرد: امید است که با همکاری و همراهی مردم و مسئولان هر چه زودتر شرایط هموطنانمان بهبود پیدا کند و با دایر شدن کلاس‌های درس بتوانیم قدری از آلام آنها را کم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه