English

سخنگوی سازمان اورژانس کشور:

تمام اطلاعات بیماران در سایت سازمان اورژانس ثبت شده است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که تمام اطلاعات بیماران در سایت سازمان اورژانس کشور ثبت شده است، گفت: آخرین وضعیت بیماران و حتی بیمارانی که ترخیص شدند ثبت شده است.

تمام اطلاعات بیماران در سایت سازمان اورژانس ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی خالدی گفت: مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت بلافاصله پس از زمین لرزه فعال شد و نمایندگان تمام بخش‌های وزارت بهداشت حضور دارند و ارتباطات لازم میان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، وزارت بهداشت  و سازمان‌های همکار در این محل انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تمام هماهنگی‌های لازم در خصوص بیماران اعزامی از کرمانشاه به تهران، کرج و همدان انجام می‌شود و ارتباطات لازم با سازمان هواپیمایی، سازمان انتقال خون، هلال احمر و وزارت کشور برقرار است و نمایندگان این دستگاه‌ها نیز در مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت حضور دارند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: تمام اطلاعات بیماران در سایت سازمان اورژانس کشور (emsnews.ir) ثبت شده و آخرین وضعیت آنها و حتی بیمارانی که ترخیص شدند ثبت شده است. خانواده‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را با مراجعه به این سایت دریافت کنند.

وی همچنین گفت: بنا بر دستور وزیر بهداشت، برای تمام بیماران ترخیص شده اقدامات لازم جهت بازگشت به شهر خود مهیا می‌شود و این اقدامات در دستور کار معاونت اجتماعی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه