English

حجت الاسلام منجزی:

برنامه اسکان و تغذیه زائران ایرانی از چهارشنبه آغاز می شود

مسوول فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز برنامه اسکان و تغذیه زائران ایرانی از چهارشنبه خبر داد.

برنامه اسکان و تغذیه زائران ایرانی از چهارشنبه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام علیرضا منجزی گفت: براساس تصمیم ستاد اربعین امسال مسوولیت کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه راهپیمایان اربعین حسینی بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات سپرده شده است که کار اسکان و تغذیه در حال انجام است.

فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق آغاز شد

وی از آغاز فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق خبر داد و افزود: هم اینک بیش از ۶۰ موکب دار ایرانی با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات وارد خاک ایران شده اند و به زودی فعالیت خود را برای اسکان و تغذیه زائران آغاز خواهند کرد.

اسکان ۵۰۰ هزار زائر اربعین توسط ستاد بازسازی عتبات

حجت الاسلام منجزی تصریح کرد: براساس اعلام ستاد اربعین، ستاد بازسازی عتبات آمادگی دارد تا بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار زائر ایرانی را در اربعین حسینی در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا، سامرا و کاظمین اسکان دهد.

وی یادآور شد: همچنین امسال تغذیه زائران ایرانی به ستاد بازسازی عتبات واگذار شده است که در هر وعده بیش از ۷۰۰ هزار پرس غذا به زائران ارائه خواهد شد.

برنامه اسکان و تغذیه زائران ایرانی از چهارشنبه آغاز می شود

مسوول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات گفت: برنامه اسکان و تغذیه زائران ایرانی از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در موکب ها آغاز خواهد شد؛ زیرا در حال حاضر موکب ها در حال استقرار هستند و تجهیزات خود را در موکب ها مستقر می کنند.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مسئولیت کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه زائران اربعین به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات گذاشته شده است. ستاد نیز شماره حساب ۱۰۴۰ بانک ملی قابل پرداخت در سراسر کشور را به‌منظور جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای برپایی کنگره عظیم اربعین اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه