English

معاون اجتماعی ناجا اعلام کرد:

آمادگی ۱۶۰ گیت پلیس در پایانه های مرزی

معاون اجتماعی نیروی انتظامی به آمادگی 160 گیت پلیس در پایانه های مرزی اشاره کرد و از زائران خواست سفر خود را مدیریت و به روزهای آخر موکول نکنند.

آمادگی 160 گیت پلیس در پایانه های مرزی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار منتظر المهدی در بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و در بخش های مختلف از جمله پلیس امنیت، گذرنامه، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، یگان ویژه و... در مرزهای چهار گانه حضوری فعال دارد.

خروج 300 هزار زائرحسینی از مرزها تاکنون

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 هزار زائر از مرزهای اعلام شده خارج شده اند که 50 درصد از این میزان سهم مرز مهران بوده است، تصریح کرد: خوشخبتانه امسال اقدامات خوبی در مرز مهران صورت گرفته و تعداد گیت های خروج در این مرز افزایش یافته و همین باعث تسهیل در تردد زائران شده است.

معاون اجتماعی ناجا به آمادگی 160 گیت پلیس در پایانه های مرزی اشاره کرد و از زائران خواست سفر خود را مدیریت و به روزهای آخر موکول نکنند و حتما با ویزا و گذرنامه به مرز مهران مراجعه کنند تا شاهد رفت و آمد زائران به صورت آرام و روان باشیم.

خروج از مرز بدون گذرنامه و ویزا امکان پذیر نیست

وی با تاکید بر اینکه خروج از مرز بدون گذرنامه و ویزا امکان پذیر نیست، تاکید کرد: زائران ویزای خود را از مراکز مجاز و معتبر اخذ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه